Slappe tijd op het forum

Mayocity

Die hard MF'er
6 nov 2001
700
23
Twente
Gebeurd niet veel hier de laatse dagen. Daarom tijd zat gehad en al bladerend door wat bestanden kwam ik nog wat leuke foto´s tegen, waaronder deze:
Op Kicxtour 2001 gaan achterbanden niet lang mee, zoals deze Metzeler.....
Maarrrrr bestand valt niet te posten, schijnt van het verkeerde formaat te zijn (melding is \"ongeldig filetype\")? Bestandje heeft een jpg extensie, wat is er verkeerd aan?
Weet iemand meer?
 
Hoe groot is de file? Attachements op m-f mogen maximaal 100KB zijn he.
Desnoods mail je\'t maar naar me ofzo, zet\'k het wel ergens online.
 
proberen maar
wordt er trouwens niet duidelijker op......
ook niet met tif extensie!
(kleiner dan 100 kb natuurlijk)
 
mail hem anders, heb het ook wel eens gehad, en toen omgezet naar ander bestand, en dan weer opslaan als jpg, maar ook dan soms problemen, ene keer met photoshop, andere keer met Paintshop pro.

Gwoon een beetje rotzooien.
 
speciaal voor mayo

kicx%202001%20bt010%20na%203000%20km.jpg
kicx%202001%20mez3%20jacob.jpg


Kenteken stond blijkbaar al op internet dus ik ga niet editen!
 
Liever een band gezien met de zijkanten kaal :9~ Komt dit nu door vooral rechtdoor rijden of heeft \'ie een paar burnouts meegemaakt.
 
Liever een band gezien met de zijkanten kaal :9~ Komt dit nu door vooral rechtdoor rijden of heeft \'ie een paar burnouts meegemaakt.
Okokokokokokok
vergelijk dan een nieuwe bt010 met een met 3000 km erop!
misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/900/e5f61863d9adb5e5a6dc8574321592e2 (bt010r.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Ik deed met BT56SS\'ers niet langer dan 3000-4000km, dan waren ze helemaal op...

Ligt er gewoon aan hoe je rijstijl is...
 
Okokokokokokok
vergelijk dan een nieuwe bt010 met een met 3000 km erop!
][/quote]

LOL heb je gewoon je band op de scanner gelegd of zo? ;)

ik rij met mijn BT010\'s toch rond de 10.000 km, in de winter zelfs rond de 12.000.
 
Hé Poohbeer, wat heb jij nou gedaan met die JPG\'s want ik heb precies hetzelfde probleem nl. de melding \"ongeldig file-type\"

Ik heb niks gedaan behalve het ding bij mijn webspace geupload.
Het misc.php script dat die dingen serveert (of het script dat die dingen eerst controleert) zal wel weer rot zijn ofzo.
 

Hé Poohbeer, wat heb jij nou gedaan met die JPG\'s want ik heb precies hetzelfde probleem nl. de melding \"ongeldig file-type\"


Ik heb niks gedaan behalve het ding bij mijn webspace geupload.
Het misc.php script dat die dingen serveert (of het script dat die dingen eerst controleert) zal wel weer rot zijn ofzo.

Heb dat ook 2 keer gehad, echter ergens gelezen dat het geen hoofdletters mogen zijn (aan het eind v/d url?). Daarna hoofdletters veranderd in kleine letters en dat pikt ie wel :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan