Slecht begin, goed einde :)

Deadeye

MF veteraan
3 dec 2003
37.099
37
Kampen (Overijssel)
Vanmiddag mocht Deadeye op voor zn examen Voertuigbeheersing.
Het begon al slecht met regen, maar vooruit ik ben ook nie van suiker :)
Aangekomen op het examenterrein hadden we nog een half uurtje om ff een beetje te oefenen totdat mn medeleerling examen moest doen. Dan zou ik onder het genot van een shaggie op mijn beurt moeten wachten.

Ben ik dus ff lekker de langzame slalom aan t doen, rij ik de slalom uit, direct maar ff halve draai, dus motor al lekker afgeschuind.
Zie ik vanuit mn ooghoek een dolle 50-plusser met een behoorlijke gang op ramkoers |(
Die godvergeten idioot zat alles behalve op te letten, met het gevolg dat ik maar 1 optie had....remmuh! en dus neerleggen die motor B|
Nadat ik de nodige verwensingen naar zn hoofd had geslingerd (waaronder het: ik mag lijden dat je zakt) motor opgepakt, nog ff stukkie oefenen en wachten.

Het examen begon met mijn slechtste onderdeel...langzame slalom. Die ging zowaar lekker en na 10 minuten mocht ik mn papiertje in ontvangst nemen.

Op naar t volgende examen :)
Ik ben dus hartstikke blij, en mn vooroordeel over oudere mensen is ook weer eens bevestigd :+
 
Vanmiddag mocht Deadeye......1 optie had....remmuh! en dus neerleggen die motor B| Nadat ik de......weer eens bevestigd :+
gefeliciteerd, *D

alleen dat dik gedrukte stukkie moet je nog ff aan werken, want het 1 betekent niet altijd het ander hoor :P ;)
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd, *D

alleen dat dik gedrukte stukkie moet je nog ff aan werken, want het 1 betekent niet altijd het ander hoor :P ;)

Ja wel joh...lekker je handen vrij en je benen strekken bij het stoplicht ;)
 
p.s. nog ff een lekker belangrijke vraag... is die ouwe kamikazepiloot ook geslaagd? O-)

:+
 
LOL...nee die knakker was van andere rijschool en moest pas na me...ik had t wel willen afwachten mja...tijd is geld he ;)
Maar hoe zit dat nou dan, qua tijd is geld? 10 minuten en toch mucho €€€ lappen? Ik neem aan dat je de motor voor een bepaalde tijd reserveert en dat er ook tijd voor een examen wordt ingepland. Als dat meer dan die 10 minuten is mag je dus de rest van de tijd nog rondrijden.

Toch?


Of niet dan?


(waar heb je trouwes afgereden? In je profiel staat 'near Zwollywood' dus ik gok op parkeerterrein IJsselhallen :? )
 
ik bedoelde wachten op t examen van een vreemde...dat gaat van lestijd andere mensen af natuurlijk ;)

En idd, gezellig bij de IJsselhallen afgereden.

Examen was 75 euro's. Over dat half uurtje inrijden werd niet eens gesproken, das normaal :)
 
ik bedoelde wachten op t examen van een vreemde...dat gaat van lestijd andere mensen af natuurlijk ;)

En idd, gezellig bij de IJsselhallen afgereden.

Examen was 75 euro's. Over dat half uurtje inrijden werd niet eens gesproken, das normaal :)
Ik heb daar ook de BV'tjes gedaan. Eerst via wat omweggetjes vanaf het CBR er naartoe gereden en vervolgens een beetje stunten. Was nog wel examen oude stijl.

Examinator was dhr. Haasjes. Relaxte vent. Stond gewoon een shaggie te roken en vond het allemaal wel best geloof ik.
 
Ik heb daar ook de BV'tjes gedaan. Eerst via wat omweggetjes vanaf het CBR er naartoe gereden en vervolgens een beetje stunten. Was nog wel examen oude stijl.

Examinator was dhr. Haasjes. Relaxte vent. Stond gewoon een shaggie te roken en vond het allemaal wel best geloof ik.
:} Haasjes heb ik ook gehad :}

Wat een mooi figuur was dat.
Net wat je zegt, stond een shaggie te roken tijdens de BV's.
Was wel blij dat we vanaf het CBR naar de IJsselhallen moesten, want dan kom je voorbij de Taxicentrale in de stad, en daar stond de brug open.

Had de theorie nog goed in mijn kop, dus direct de motor afgezet en 15 minuten moeten wachten :+
 
:} Haasjes heb ik ook gehad :}

Wat een mooi figuur was dat.
Net wat je zegt, stond een shaggie te roken tijdens de BV's.
Was wel blij dat we vanaf het CBR naar de IJsselhallen moesten, want dan kom je voorbij de Taxicentrale in de stad, en daar stond de brug open.

Had de theorie nog goed in mijn kop, dus direct de motor afgezet en 15 minuten moeten wachten :+
Hmm... Ik heb toch een iets andere route gereden naar de IJsselhallen:

- parkeerplaats rechtsaf verlaten
- bij verkeerslichten links
- vkl rechtdoor
- rechtaf Reinvis Feithlaan (spelling?)
- linksaf Turfmarkt
- doorgaand verkeer volgen (=linksaf)
- rechtsaf
- voor gerechtsgebouw rechts
- linksaf, voor ziekenhuis langs
- rechtsaf Groot Weezenland
- linksaf V. Karnebeekstraat
- einde links en vervolgens rechtsaf Oosterlaan in
- rotonde rechtdoor naar Westerlaan
- vkl links
- vkl rechts
- rechtaf IJsselhallen

De rest van de route zal ik maar niet posten. Weet ik trouwes niet meer in detail, maar ging iig via Westenholte en Spoolde naar verkeersplein. Stukkie snelweg naar Zwolle-Noord, vervolgens linksom terug naar CBR.
 
Terug
Bovenaan Onderaan