Slecht idee!

jongens, dat kan allemaal veel makkelijker.. een zender in je motor bouwen. Voor de tolheffing..

En dan automatisch een kleine aanpassing erop met je kilometerteller.. iedere keer als je te hard rijdt een boete.. :P

Dat laatste is dus niet eens nodig. Bepaal plaats A met de zender, 30 min. later in plaats B, afstand A-B is 50 km, gemiddelde snelheid is dan 100 km/h --> uw boete wordt automatisch toegezonden...

Nog een leuke: automatische snelheidsbeperking op je motor. Effe lekker in de bocht hangen, of snel een auto inhalen en in plaats van "VROEM!!!" doet je motortje "BLEUAAAAAH" en ga jij op je smoel...
 
jongens, dat kan allemaal veel makkelijker.. een zender in je motor bouwen. Voor de tolheffing..

En dan automatisch een kleine aanpassing erop met je kilometerteller.. iedere keer als je te hard rijdt een boete.. :P

klopt en dat wil ik ook !
alles via dat kastje betalen.
zolang er namelijk internet is wordt elk kastje gekraakt of verstoord.
en kunnen we weer gewoon doen wat we altijd doen.
btw, voor Max komt er een aparte versie met hellingshoekmeter. :)
 
Als ik die kop van dat mens achter het ruitje zie, zou ik er ook een sticker opplakken. En niet alleen op het ruitje... *D
 
jongens, dat kan allemaal veel makkelijker.. een zender in je motor bouwen. Voor de tolheffing..

En dan automatisch een kleine aanpassing erop met je kilometerteller.. iedere keer als je te hard rijdt een boete.. :P
Wil je ze niet op rare ideeën brengen :(
;)
 
Nee hoor... Plaatjes kunnen al makkelijk vervalst worden, dus stickers helemaal ;)

Jah...daar rij ik dan met mun Groene Diversion, officieel met bijv nummerbord MM-63-MM.
Heb ik van de 3 een 8 gemaakt, schijnt er maar één groene diversion te zitten in de nummerbordenreeks MM-6x-MM.

Neh...Ik vind het geen goed idee, zo'n stikker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan