Slecht idee!

Jeroen12

MF veteraan
14 jun 2001
5.720
753
Oh, oh. Als dit maar niemand op heel verkeerde ideeen brengt:

http://www.thewest.com.au/20020713/news/state/tw-news-state-home-sto63978-pic11911.html (www.thewest.com.au/20020713/news/state/tw-news-state-home-sto63978-pic11911.html)
 
Ja echt NIET dus!!!!

Ik ga echt niet met een kentekensticker op mijn ruitje rijden.

Als DAT gebeurt, dan ga ik fietsen!
 
idd, hier zou ik nou stevig van balen. Misschien heel snel je hand ervoor houden })
 
En als je nou geen kuip oid hebt, moet je'm dan op je koplamp plakken? Of op je vizier?

En als kuiploze motoren vrijgesteld gaan worden, krijg je weer gelazer met rechtsongelijkheid en zo ....

Bovendien ontneemt zo'n sticker je een belangrijk deel van je zicht ?!? Toch?
 
k,zie het al voor me, alle nakedbikes een speciaal framepje boven hun chroomen lamp voor de sticker... |(
 
Lekker ik zie het al voor me

ik heb een chopper met hoog stuur.. moet ik de
sticker met touwtjes vast gaan maken ofzo?

dááág!
 
Ik maak me d'r niet zio druk om, gaat vast niet gebeuren.

Zeg dat niet te hard.

Haal btw maar snel die link weg voor die nieuwe Roelf het ziet :+

ALs dat zo is koop ik weer een crossmotor en gaat ie mooi door de blubber en dan langs een flitspaal. Kunnen ze mooi blubber flitsen.

Ze willen dit doen om meer doden te sparen ???? Kom op joh er vallen overal doden..
 
Ik denk niet dat ze dat erdoor krijgen als ze het over veiligheid hebben :

Front number plates have not been required for 20 years after a coronial finding that a metal plate on a bike had been responsible for decapitating a pedestrian.

Juist ja, een voetganger onthoofd door een nummerplaat. Lekker veilig gevoel met zo'n ding voor je.
 
Ik heb zo een vermoeden dat in Australie alleen van voren geflitst mag worden en dat de motoren daar door niet of slecht te pakken zijn.
Aangezien we dat "probleem" in Nedeland niet of altans minder hebben zie ik het hier nog niet zo snel gebeuren.
Crawl
 
Ik heb zo een vermoeden dat in Australie alleen van voren geflitst mag worden en dat de motoren daar door niet of slecht te pakken zijn.
Aangezien we dat "probleem" in Nedeland niet of altans minder hebben zie ik het hier nog niet zo snel gebeuren.
Crawl

Dat idee had ik ook al toen ik het verhaaltje las.......
 
Ik heb zo een vermoeden dat in Australie alleen van voren geflitst mag worden en dat de motoren daar door niet of slecht te pakken zijn.
Aangezien we dat "probleem" in Nedeland niet of altans minder hebben zie ik het hier nog niet zo snel gebeuren.
Crawl

Dat staat er ook onder:

Although motorcycles are photographed by speed cameras, police cannot prosecute speeding riders because the bikes do not have a front number plate and cannot be identified.

Misschien wel voor Duitsers dan? })
 
Vast en zeker dat dit gaat komen! Zo kunnen ze immers weer wat extra verdienen. In plaats van een sticker krijgen nakeds en choppers misschien wel een groot kunststof (rubber?) bromfietsplaatje met kenteken voorop (was er vroeger niet al zoiets?). Dan is de kans op verminking van voetgangers klein. Als ik het kan verzinnen, kan een overijverige ambtenaar dat zeker! En het kan hun geen zak schelen dat je ermee voor lul rijdt....

Het is een heeeeeeel slecht idee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan