slecht lopen gsx 550 es

stef01

Rookie
29 mrt 2011
2
0
bellingwolde
Hallo,


Ik heb meerdere motorische/caburatie? problemen met me gsx.

Eerste punt: gisteravond ging ik een stukje rijden met me gsx starten lopen,
net warm gerden en toen maar effe het gas erop en kwam niet boven de 7000rpm en happerde als een gek en als ik lichtjes gas gaf liep het toerental wat op maar dat was ook voor korte duur,ik wil stoppen en valt vlak voor ik stil sta uit en krijg de motor niet meer aan want hij had geen spanning meer.Dus toen maar de motor aanrennen ging moeizaam maar kon nu niet meer boven de 6000 rpm komen,nja ik thuis gelijk accuspanning meten 10.28 volt veelste laag.
mijn vraag is dus wat zou misschien de oorzaak van dit gebeuren kunnen zijn?

Tweede punt: het starten van de motor na een stuk rijden soms slaat de motor gewoon niet eens aan dus ik kijken naar me bougies gewoon droog en laat de motor vervolgens staan tot die weer koud is en starten lopen. de motor start de ene keer wel naar het rijden en de andere keer gewoon niet. iemand enig idee?

Hoor het graag wat jullie ervan denken of wel eens meegemaakt hebben.

Gr Stef.
 
Eerst je elektriek maken.
Er is een how-to over accu en al dan niet bijladen. Meet alles goed na, en vervang desnoods accu, SR of dynamo.

De rest klinkt als een carburatieprobleem.
Recentelijk iets aan gedaan? Luchtfilter/uitlaat? Probleem opeens gekomen, of geleidelijk?
 
ok zal de how to checken,recent is er een nieuwe accu opgekomen,zal me sr doormeten en me koolstofborstel bekijken.

ja,versluchtfilter,verse motorolie en bougies. heb wel me db killer eruit gehaald want die zat er los in. het is geleidelijk gekomen maar het slecht lopen en starten is af toe heel apart want na een kort ritje moeilijk tot niet starten en na een lange rit soms wat beter.

de motor heeft overgings wel 2jaar stilgestaan maar oude benzine eruit gehaald verse erin met carbcleaner op een volle tank.
 
Terug
Bovenaan Onderaan