Slecht nieuws over Raaz

jeebee

Die hard MF'er
6 jan 2003
483
0
Scheulder
Ik zie dat het slechte nieuws nog niet op motor-forum is terecht gekomen. Op het LRT-forum is gisteren avond het nieuws gepost dat Raaz donderdag avond heeft besloten dat hij niet verder wilde leven. Ik weet dat hij ook hier af en toe postte, dus lijkt het mij zinnig om ook jullie op de hoogte te brengen.

Bericht van Leen B:

"Om roddels en wilde verhalen te voorkomen maak ik maar ff een nieuw topic aan.

Ik weet niet hoe ik dit moet gaan zeggen, daarom doe ik het maar gewoon zonder er een heel verhaal omheen te maken.

Deze morgen werd ik door de zwager (Sturminator) van Raaz gebeld om met spoed bij hem langs te komen. Van hem vernam ik dat dat Raaz donderdagavond zelf een einde aan zijn leven heeft gemaakt

De vrienden en lrt-ers die regelmatig contact met hem hadden wisten wel dat er wat problemen waren, maar dit heeft eigenlijk niemand van ons of zijn familie zien aankomen.

Ik heb vandaag meerdere keren contact met Ivo zijn zusje, zwager en vader gehad. Ze hebben me gevraagd om dit treurige nieuws met jullie te delen. Ze hebben me ook laten weten dat ze de crematie in besloten kring willen houden, en geen prijs stellen op deelname van lrt-ers of motor optochten en zo.
Dit zal voor velen van ons natuurlijk moeilijk te begrijpen zijn, maar het is een weloverwogen besluit geweest van de familie, en ik vind dat we dit ook moeten accepteren. We weten ook dat Ivo dit eigenlijk wel wilde hebben, en de vader van Ivo wil voor de mensen die daar behoefte aan hebben op een later tijdstip wat plannen. Ivo's vader en zijn zusje zullen daar dan ook aan meewerken en zullen er dan ook bij aanwezig zijn.
"


Bron...
 
Laatst bewerkt:
altijd zonde, hopenlijk vind hij rust waar hij nu is ...
 
ook namens mij heel veel stekte gewenst aan zijn familie en vrienden

wat een zonde zeg -O- -O- -O- -O- -O- -O-

dit gun je niemand '(
 
Hier sluit ik mee helemaal bij aan, rust in vrede


me 2
full
 
Laatst bewerkt:
Heel veel sterkte voor zijn familie, vrienden en bekenden...
meisje is er even helemaal stil van... '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan