Slecht nieuws :(

Mario

Die hard MF'er
22 aug 2001
361
0
Turnhout
Ik surf net naar http://www.motornet.be/ en wat zie ik ? Hans Pepermans is overleden als gevolg van een motorongeval ;( .

Ik ken hem niet persoonlijk, maar als lezer van Motoren & toerisme toch wel een beetje. Dit vind ik droevig nieuws...
 
Tjezus mina.. dat is niet normaal.. zo jong nog.
Op deze manier iemand kwijt raken is echt een van de ergste manieren. Bij een ziekbed kan je er nog even bij zijn, hierbij is de persoon in een keer weg, zonder dat je nog wat kan zeggen, doen of afscheid nemen.

Uit de tekst op de website las ik dat ie een ervaren en voorzichtige motorrijder was, ik hoop niet dat dit kwam door een automobilist die eens niet op zat te letten ?!

Ik leef met z\'n familie mee, het zal nog jaren duren voor ze er een beetje over heen komen.
 
Ik hoor ook altijd dat de voorzichtige rijders de klos zijn. Over het algemeen.
De onverantwoordelijke rijders overleven ze altijd. Dat hoort gewoon bij motorrijden, je bent ongelovelijk kwetsbaar.
 
Ik hoor ook altijd dat de voorzichtige rijders de klos zijn. Over het algemeen.
De onverantwoordelijke rijders overleven ze altijd. Dat hoort gewoon bij motorrijden, je bent ongelovelijk kwetsbaar.

Juist. En net als het gewone leven de vriendelijke mensen sterven eerder dat de galbakken :)

Maar met motoren is het ALTIJD uitkijken, en je moet er nooit vanuit gaan dat je niks zal overkomen.

Misschien tijd dat we allemaal onverantwoordelijk gaan rijden ? Net als de automobilisten?

In elk geval was hij op de verkeerde plek op het verkeerde tijdstip.
 
Op Zaterdag 29 september 2001 13:02 schreef JK het volgende:Juist. En net als het gewone leven de vriendelijke mensen sterven eerder dat de galbakken :)

Maar met motoren is het ALTIJD uitkijken, en je moet er nooit vanuit gaan dat je niks zal overkomen.

Misschien tijd dat we allemaal onverantwoordelijk gaan rijden ? Net als de automobilisten?

In elk geval was hij op de verkeerde plek op het verkeerde tijdstip.

Ach ja, wat doe je eraan. :+ :+
 
en van elke seconde dat je niet kan rijden!
Altijd kut om zoiets te horen.. maar meer dan voorzichtig rijden en opletten kan je toch niet doen.
 
Je hebt voor 80% je eigen lot in handen denk ik, de overige 20% is geluk of pech, en dat kan zelfs de beste coureurs overkomen. \ '(
 
Lopen de rillingen toch weer over mijn rug bij het horen van zo\'n bericht.
Je denkt altijd van 1. Ik ben de beste motorrijder (ik niet hoor, tenminste ..nog niet) 2. Ik rij altijd voorzichtig (of te voorzichtig wat weer gevaarlijk is 3. Ik heb een verkeersinzicht als een motoragent (want ik heb tenslotte VRO1 gevolgd)...en dan hoor je dat iemand die al deze eigenschappen bezit het leven verlaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan