slecht nieuws

Crashing Biggel

MF veteraan
18 jun 2001
1.231
5
Oisterwijk
slecht nieuws voor het forum ,ik had het forum belofd om mijn zefbouw mono op de stand te zetten in utrecht .
maar de spuiter belt net op dat hij het spuitwerk nooit op tijd klaar kan krijgen |( .en hij gaat morgen vroeg voor 12 dagen op vakantie .dus nu zullen te zien zijn in utrecht ,mijn redbull ducati en een mono die ik heb moeten bouwen voor een klant ,niet zo speciaal als de beloofde mono maar toch zeer uniek in zijn soort .ik hoop dat dit niet ernstig is ;)
 
Ik vrees dat ik dat bericht heb gemist, welke stand?

[edit]
Iedereen zit hier volgens mij als een gek op refresh te drukken, desperate wachtend op een nieuw topic.
Ik kan nog niet reageren of er staan al vier reacties ;)
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jezus zitten jullie gewoon te wachten tot er een nieuwe topic open is waar je in kunt reageren .jullie wilen zeker hoger in de lijst komen van posters :9
 
Ik vrees dat ik dat bericht heb gemist, welke stand?

[edit]
Iedereen zit hier volgens mij als een gek op refresh te drukken, desperate wachtend op een nieuw topic.
Ik kan nog niet reageren of er staan al vier reacties ;)
[/edit]
waar staat die knop voor refresh???????????
 
gevonden .ik denk dat ik beter aan motors kan blijven werken computers liggen me dus niet zo goed zoals je merkt

Voor de mensen die het niet weten, werkt leuk in het \"actieve onderwerpen\" scherm.. Ruud krijgt dan wel een zooi dataverkeer extra maar ja, hobby kost geld ;) :
misc.php


Ik heb dus echt niets beter te doen he? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op vrijdag 15 februari 2002 00:17 schreef redbull man het volgende:
slecht nieuws voor het forum ,ik had het forum belofd om mijn zefbouw mono op de stand te zetten in utrecht .
maar de spuiter belt net op dat hij het spuitwerk nooit op tijd klaar kan krijgen

jammer RBM
 
ff weer ontopic:

Jammer, maar dan zien we hem een andere keer wel. Je brengt gelukkig nog wel wat ander lekkers mee, dus dan is er toch geen probleem ;)
 
WTF zijn moorkoppen?
Enneeuhh.. \'k Neem het je WEL kwalijk RBM! Nu moet ik op die 2e keus fiets gaan testrijden :(
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan