slecht of niet?

vanish

Rookie
16 mei 2004
7
0
delete
Ik wil graag ff weten hoe zon 600cc fiets wordt begrenst en of ut errug veel kwaad kan (ik wil alleen dat weten :9 ), bijvoorbeeld cbr600rr, r6, r600... normaal hebbe ze iets van 80 kw, en dan gaan ze naar 25 ') |( .

Bijlage: roken.gif

tis slecht. je kan hoogstends 15000 km met een blok rijden, dan begint ie olie te zuipen.

echt waar.

ik heb dan wel een 400, dus bij mij wordt het vermogen slechts gehalveerd, maar ik heb nu 1200km met 25kw gereden, en ik begin te merken dat mijn motor het idd niet zo leuk vind! hij verbruikt idd erg veel olie, en star eeeeerg slecht!

ik heb dan wel een 400, dus bij mij wordt het vermogen slechts gehalveerd, maar ik heb nu 1200km met 25kw gereden, en ik begin te merken dat mijn motor het idd niet zo leuk vind! hij verbruikt idd erg veel olie, en star eeeeerg slecht!

nou dat met een hayabusa 25 kw anders zijn? ik hoop het wel, want dan kan ik er 1 gaan kopen!

:+

Ligt toch echt aan je brommer ... mijne heeft nergens last van ! Start altijd en nauwelijks/geen olieverbruik

maar hoe worde ze nou begrenst? electronisch? of gewoon ergens een paar ringen in.... :9

ze doen een kurk met een piepklein gaatje in je uitlaat.

en ik zou het ook niet doen hoor.
ik moet elke keer als ik moet tanken 1 liter olie bijvullen.
wordt je ook niet vrolijk van

ik bedoel 15.000, sorry...

Maar als je die achter de rug heb, is je motor ook helemaal naar de kloten!

Hou nou op joh, straks gelooft die het nog echt :) Ik dacht vroeger ook altijd dat het slecht was....

Heb er nu al 25000 km mee gereden. en verbruikt nix! staat zo`n 36000 km op de teller.

LET OP: Stel wel je motor af!!!! Bij mij stond de verhouding benzine lucht heel erg slecht na het begrenser :X Nu staat i goed en heeft 34.4 pk aan het achterwiel :9 Iedere dag haal ik de 190 km/h wel })

De zx-6r is de enigste echte supersport van de 600 klasse die legaal te begrensen is (legaal: type goedkeurig heeft van de het merk zelf)

edit: mijn motor werd begrensd in het spruitsuk van 36 mm is die naar 12,5 mm gegaan... :r

Laatst bewerkt:
Ik weet wel zeker dat het slecht is om je 600cc te begrenzen, mijne is totall-loss.... net 2000 km gereden..

Hoe zou het nou komen dat er verschillende ervaringen zijn?
Misschien zijn de motoren die last van extreem olie verbruik e.d. wel op een andere manier afgevoerd?! of misschien wel niet goed afgevoerd!?.....

Anybody?...... ;)

Hoe zou het nou komen dat er verschillende ervaringen zijn?
Misschien zijn de motoren die last van extreem olie verbruik e.d. wel op een andere manier afgevoerd?! of misschien wel niet goed afgevoerd!?.....

Anybody?...... ;)

Nee, diegene die er last van heeft rijdt op een kwakasaki .. dat is ook meteen het probleem .. })

edit

De zx-6r is de enigste echte supersport van de 600 klasse die legaal te begrensen is (legaal: type goedkeurig heeft van de het merk zelf)

Hé .. das een nieuwe! Laat het hele verhaal eens horen

Laatst bewerkt:
Hou nou op joh, straks gelooft die het nog echt :) Ik dacht vroeger ook altijd dat het slecht was....

Heb er nu al 25000 km mee gereden. en verbruikt nix! staat zo`n 36000 km op de teller.

LET OP: Stel wel je motor af!!!! Bij mij stond de verhouding benzine lucht heel erg slecht na het begrenser :X Nu staat i goed en heeft 34.4 pk aan het achterwiel :9 Iedere dag haal ik de 190 km/h wel })

edit: mijn motor werd begrensd in het spruitsuk van 36 mm is die naar 12,5 mm gegaan... :r

idd, die van mij is meteen na aankoop goed afgesteld (carbs), en hij loopt nog steeds perfect!

Terug
Bovenaan Onderaan