Slecht starten Husqvarna 610TE

Je kunt toch een pakkinkje, desnoods tijdelijk, improviseren op die choke, desnoods van tekenpapier met een pietsie vet eraan om zich goed te zetten?

Je drukt gewoon even, desnoods ietsjes ingevet, het vlak van het onderdeel op het papier en je hebt al heel gauw een afdruk waaruit je kunt snijden/ knippen. Desnoods enige van die geïmproviseerde "pakkinkjes" op elkaar als 1 te dun lijkt.
 
Die dellorto's zijn nogal gevoelig voor gasnaald en gasbuis slijtage. Nieuwe gasbuis en gasnaald erin moet regelmatig gebeuren en helpt veel bij startproblemen. Ik vind een stationair sproeier van 62 vrij groot. Bij elke brommerzaak kun je een kleinere kopen, want het deze sproeier wort ook gebruikt in bv een citta als hoofdsproeier. 50 of 55 is vrij normaal.
 
Bedankt voor jully reactie.
Ga provisorisch een papierpakking maken en monteer deze tijdelijk.
Hoe kan ik zien wat de slijtage op mijn gasbuis en gasnaald is????
Kan ik dit meten???
Waar kan ik die dan kopen als ze vervangen moeten worden,kan elke motorzaak ze bestellen?????Op het oog ziet het er nog goed uit.
En ik zal mijn stationairsproeier vervangen door een 55er.

Elke motorzaak kan ze bestellen, maar je kunt ze ook zelf bestellen bij ruud fredriks in goes
 
Als zo'n papierpakkinkje echt iets blijkt op te lossen blijft het waarschijnlijk goed totdat je het onderdeel opnieuw losmaakt, wellicht na een aantal jaren pas.
Per slot van rekening wordt die plaats niet noemenswaardig heet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan