Slecht wegdek

Boboo

MF'er
11 feb 2006
55
0
Ergens in ZO Brabant
Gisteren reed ik met mijn motor over de moerdijkbrug. Het valt me telkens weer op hoe slecht het wegdek daar is . Vorig jaar is er een tijd aan gewerkt maar zoals het nu is '( droevig!
Weet iemand of dit zo blijft of dat er in de toekomst nog een nieuwe laag asfalt op gelegt moet worden?
 
zal toch wel wat aan gedaan moeten worden, hoewel ze zijn er een tijd mee bezig geweest om het zo te krijgen
 
Gisteren reed ik met mijn motor over de moerdijkbrug. Het valt me telkens weer op hoe slecht het wegdek daar is . Vorig jaar is er een tijd aan gewerkt maar zoals het nu is '( droevig!
Weet iemand of dit zo blijft of dat er in de toekomst nog een nieuwe laag asfalt op gelegt moet worden?

jep kom er ook 5 a 6 keer per week over heen, inderdaad klote wegdek en dan nog met harde windstoten maakt het er niet beter op. Hopelijk gaan ze er snel iets aan doen |(
 
Gisteren reed ik met mijn motor over de moerdijkbrug. Het valt me telkens weer op hoe slecht het wegdek daar is . Vorig jaar is er een tijd aan gewerkt maar zoals het nu is '( droevig!
Weet iemand of dit zo blijft of dat er in de toekomst nog een nieuwe laag asfalt op gelegt moet worden?
:^

Ik reed daar ook pas, en weet dat ze er erg lang mee bezig zijn geweest. Als dit nu het eindresultaat is, dan vraag ik me af waar ze al die tijd precies me bezig zijn geweest :?
 
Gisteren reed ik met mijn motor over de moerdijkbrug. Het valt me telkens weer op hoe slecht het wegdek daar is . Vorig jaar is er een tijd aan gewerkt maar zoals het nu is '( droevig!
Weet iemand of dit zo blijft of dat er in de toekomst nog een nieuwe laag asfalt op gelegt moet worden?
typisch n geval van n brug te ver. :]
 
komt nog een nieuwe toplaag op, dus wees gerust, ooit komt het weer goed met die klote brug.

:^

Alleen de vraag is wanneer. De gemeente Moerdijk ligt namelijk nogal dwars omdat deze een bouwvergunning eist voor de tent, die men op de brug wil zetten, om de werkzaamheden uit te kunnen voeren. En Rijkswaterstaat weigert dus categorisch een bouwvergunning voor dat ding aan te vragen.
 
De nieuwe toplaag komt er inderdaag nog op.
Het wegdek is nu zo slecht omdat de oude toplaag eraf is gehaald, dit komt de egaliteit van het wegdek helaas niet ten goede.

Ik geloof dat er op bruggen ook een speciaal soort asfalt word gebruikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan