Hallo allemaal,
Sinds kort is mijn vriendin de trotse eigenaar van een GPZ 500s uit 1990.
Zij is er uitermate tevreden mee maar die fiets doet iets waardoor ik een slecht gevoel krijg. Dit is gebaseerd op idee en niet op feiten omdat ik nog nooit een andere GPZ heb horen cq. zien draaien dan deze.
Het probleem ( in mijn ogen dan )
Als je laag in toeren zit en je geeft wat gas bij dan gaat dat ding stoten en bokken, als je dan wat hoger in toeren komt dan is het weg en loopt hij goed en snel.
Als je hem op de bok zet en je laat het wiel draaien in de eerste versnelling dan moet je de fiets gewoon vasthouden omdat ik bang ben dan hij er vanaf valt, zo erg staat hij dan te schudden .
Zelf rijd ik op een viercilinder en dit is een twee cilinder. Maar toch lijkt me dit niet helemaal goed !
Ik hoop dat jullie een antwoord voor mij hebben, misschien kan een mede GPZer mij wat meer vertellen !
Alvast dank
Sinds kort is mijn vriendin de trotse eigenaar van een GPZ 500s uit 1990.
Zij is er uitermate tevreden mee maar die fiets doet iets waardoor ik een slecht gevoel krijg. Dit is gebaseerd op idee en niet op feiten omdat ik nog nooit een andere GPZ heb horen cq. zien draaien dan deze.
Het probleem ( in mijn ogen dan )
Als je laag in toeren zit en je geeft wat gas bij dan gaat dat ding stoten en bokken, als je dan wat hoger in toeren komt dan is het weg en loopt hij goed en snel.
Als je hem op de bok zet en je laat het wiel draaien in de eerste versnelling dan moet je de fiets gewoon vasthouden omdat ik bang ben dan hij er vanaf valt, zo erg staat hij dan te schudden .
Zelf rijd ik op een viercilinder en dit is een twee cilinder. Maar toch lijkt me dit niet helemaal goed !
Ik hoop dat jullie een antwoord voor mij hebben, misschien kan een mede GPZer mij wat meer vertellen !
Alvast dank