Slechte service Hein Gericke in vergelijking met andere bedr

Eind maart zou Hein Gericke ALmere weer open gaan volgens de site.

Mooi niet dus.!

Nu staat op de site dat het 30 april weer open gaat.

Volgens mij niet. Gisteren even gekeken maar alles is nog steeds bijna leeg, vuil en kapot.
Op deze manier gooit Hein gericke zijn eigen glazen behoorlijk in. Je vraagt je af wat voor management er achter zit.
Zou het misschien een z.g.n. witwas bedrijf zijn geworden? Videotheken werden steeds beter gecontroleerd dus het zou op zich best kunnen.

Ik vind dat ook altijd een beetje een vage zaak. Ik kom er regelmatig, heb er veel kleding gekocht en ook haal ik er olie. Over de producten en het personeel geen klachten.

Maar het is er gewoon NOOIT druk! Misschien dat er 2 tot 4 anderen in de zaak ronddwalen, maar meestal niemand. Verder lijkt het er ALTIJD uitverkoop te zijn! Met hele scherpe prijzen, dat wel.

Kom ik dan 100 meter verderop bij Motozoom binnen dan zijn er gegarandeerd minimaal 4 klanten binnen. Meestal nog meer. Alsof de vloek erop rust, op dat HG.
 
Toen ik een een vijftal jaar geleden op zoek was naar een nieuw Goretex pak heb ik wel getwijfeld, hun betere (lees duurdere) pakken schelen qua prijs niet zo veel met de kledij van de grote merken.
Omdat het HG- pak per slot van rekening beter zat heb ik dat toen gekocht, deels ook omdat ze mijn twijfels over een eventueel kwaliteitsverschil met een merkpak beslist niet deelden. Ook heb ik er toen een stel Goretex touring laarzen bij gekocht en een stel Goretex handschoenen.
Niet heel zeker of ik wel de juiste keuze had gemaakt, het totaal kostenplaatje was toen toch ruim 950 euro, ben ik daar 5 jaar later wel van overtuigd. Het pak is na meer dan 50.000km niet helemaal nieuw meer maar nog perfect waterdicht, alle ritsen zijn nog ok en ook de de spullen in mijn buitenzakken blijven nog prima droog in een hoosbui.

Impregneren doe ik niet meer om 3 redenen, het komt alleen op de buitenzijde en niet op het tussenliggend Goretex membraam terecht, het pak trekt daarna vuil aan als een magneet en na 3 jaar zonder impregneren is mijn pak nog steeds waterdicht. :P
De handschoenen gebruik ik nog steeds in de tussenseizoenen, de laarzen heb ik afgelopen december vervangen door HG ralley 3 touringlaarzen omdat bij de oude de zolen gehavend waren.

Ik ga altijd naar de HG-shop te Aken omdat daar nog altijd dezelfde 2 kerels werken als 5 jaar geleden, ze zijn imo heel bekwaam en proberen me niets aan te smeren, bovendien is het er zelden (te) druk.
Dit in tegenstelling tot de ietsje verder gelegen vestiging van Louis.de, altijd fokkedruk, het lijkt ook of er alleen uitzendkrachten werken. Bovendien vind ik de kwaliteit van hun huismerk spullen niet te vergelijken met die van Hein gericke om over goed advies maar te zwijgen,... :N
 
Hein Gericke Almere?

Bestaat dus niet meer!!

Eerst blijven ze aankondigen dat ze 'binnenkort' open gaan.
Na de laatste keer weer een maand uitstellen hangt er nu een 'te huur' plakkaat op het pand.
Super goede service van Hein Gericke Almere dus.

Klanten beloven en na veel uitsel inderdaad afstel. helaas tekenend voor de huidige manier van zaken doen van de directie.

Dit is niet 1 enkele klant iets beloven en dan niet waar kunnen maken maar hier zijn honderden mensen die het zo ervaren. Er zaten hier echt veel klanten die speciaal naar deze winkel kwamen en die in Amsterdam te ver vinden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan