ImperiumDX
Die hard MF'er
Denk dat de gemiddelde Nederlander niet echt van een getekende penis opkijkt.
Hakenkruisen zou gok ik effectiever zijn.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dagje in België komen rondrijden, bij voorkeur op afgelegen weggetjes in Wallonië, kom je daarna weer thuis, ga je niet eens meer weten waar die "gaatjes" in uw weg zittenBeste mede motorrijders,
Sinds februari loop ik al te klagen over de staat van het asfalt.(Marsmanhove te Zoetermeer)
Er zitten enorme gaten in (Erger dan België ). Ze zitten ook in de bochten.
Ik vang ook al sinds februari bot bij de gemeente.
Welke stappen kan ik ondernemen?
Serieus? Alleen een klein beetje toplaag eraf.
Daarbij, het is ook niet echt een plek om 80 te gaan rijden.
... de eeuwige motorrijders-wielrenners oorlog laait weer eens opIk denk dat het iets erger is dan het lijkt in het filmpje, is moeilijk te filmen.
Maar ik vind het ook nog redelijk, alhoewel een hardgaande wielrenner of mountainbiker zou er lekker op de bek kunnen gaan.
Maar dat vinden we niet zo erg, met die overlast veroorzakende nietsnutten
Als je als mountainbiker hierover op je bek gaat, moet je een andere hobby zoeken of een clinic volgen. Aan de witte tekens te zien wordt het tzt opgelost, zo erg is het niet.Ik denk dat het iets erger is dan het lijkt in het filmpje, is moeilijk te filmen.
Maar ik vind het ook nog redelijk, alhoewel een hardgaande wielrenner of mountainbiker zou er lekker op de bek kunnen gaan.
Maar dat vinden we niet zo erg, met die overlast veroorzakende nietsnutten
zie:
Heb misschien overdreven door België te noemen
prio is heel simpel het moet het liefst gefixed zijn voordat derden er schade door oplopen (vanwege aansprakelijkheid) verder geen prio. en zo ver is het nog niet dus geen prio. en of het nu september of december wordt maakt niet uit behalve dat het in december het te koud kan zijn voor asfalt werkzaamheden dus dan schuift het op naar volgend voorjaar nadat de gevaarlijke situaties met voorrang zijn opgelost. het krijgt pas haast als er schade aan anderen door ontstaat.Gezien de reacties, zit ik dus compleet er naast.
Maar gezien de "prioriteit" (laagste van de stad) van de straat, hoe snel zou dit gerepareerd moeten zijn?
Volgens mij hadden we vorig jaar namelijk september gehaald
Dan rijd je toch gewoon rond België?
Kom je tenminste nog wat mooie bochten tegen...
(en heb ik geen last van een Nederlander die de bocht niet durft te nemen)
December te koud bla bla bla ...prio is heel simpel het moet het liefst gefixed zijn voordat derden er schade door oplopen (vanwege aansprakelijkheid) verder geen prio. en zo ver is het nog niet dus geen prio. en of het nu september of december wordt maakt niet uit behalve dat het in december het te koud kan zijn voor asfalt werkzaamheden dus dan schuift het op naar volgend voorjaar nadat de gevaarlijke situaties met voorrang zijn opgelost. het krijgt pas haast als er schade aan anderen door ontstaat.
de snelste manier om de gemeente op andere gedachten te brengen is door reële schade te claimen. dus rijd bewust met de maximum toegestane snelheid door die gaten en kijk of je een band of velg kapot kan rijden (probeer niet op je plaat te gaan) en claim dan de schade bij de wegbeheerder. moet je eens kijken hoe snel die straat daarna gerepareerd wordt. als er geen schadeclaims binnen komen is de weg dus goed genoeg want je kan er zonder schade de maximum snelheid rijden.
dat heeft niks met naaien te maken gewoon weten waar de ander gevoelig voor is. is de weg goed genoeg (je rijd niks kapot) kan je niks claimen en moet je wachten totdat de tijd is aangebroken dat de wegbeheerder tegen een zo laag mogelijk tarief de weg laat repareren, is het werkelijk gevaarlijk (rij je dus wel dingen kapot) dan is de gemeente in gebreke en moeten ze de weg zo snel mogelijk herstellen want na 1 claim volgen er meer (je bent niet de enige op die weg) en dan is snel repareren goedkoper als gaan voor de laagste prijs. en elke gemeente moet op de centjes passen dus die kiezen automatisch de goedkoopste oplossing. en bij reëel gevaar is dat snel repareren en zonder reëel gevaar is dat afwachten of je meer opdrachten in 1 keer kan uitgeven zodat de machines maar 1 keer moeten aanrukken voor meerdere projecten.Heerlijk die 'Ik naai je linksom of rechtsom wel'-cultuur.
Als de postbode in jouw voortuintje onderuit gaat, wil ik je nog wel eens horen.
Het neerzetten van een waarschuwingsbord ,ontslaat de wegbeheerder niet van de verplichting om de weg te onderhouden en van zijn aansprakelijkheid (wegen verkeerswet artikel 341 sub 19)Als er een bord staat van slecht wegdek heb je volgens mij geen poot om op te staan.
De drempel / fatsoen zit hem in het in je knikker halen om met opzet schade te rijden. Dan ook nog eens met het risico dat je meer dan alleen materiele schade hebt.
Als je zoiets zegt, dan spoor je niet.