Slechtste smoes om geen motor te rijden

Jezelf doodrijden kan prima met een motor, beter dan met een auto lijkt me.
Van alle mensen die zeggen dat ze bang zijn zich dood te rijden zullen er ongetwijfeld enkele zijn die zichzelf dusdanig goed kennen dat ze weten dat ze zichzelf niet in de hand kunnen houden als ze op zo'n ding zitten.
Dat zijn dan verstandige mensen, denk ik......
 
Jezelf doodrijden kan prima met een motor, beter dan met een auto lijkt me.
Van alle mensen die zeggen dat ze bang zijn zich dood te rijden zullen er ongetwijfeld enkele zijn die zichzelf dusdanig goed kennen dat ze weten dat ze zichzelf niet in de hand kunnen houden als ze op zo'n ding zitten.
Dat zijn dan verstandige mensen, denk ik......

:^
 
Jezelf doodrijden kan prima met een motor, beter dan met een auto lijkt me.
Van alle mensen die zeggen dat ze bang zijn zich dood te rijden zullen er ongetwijfeld enkele zijn die zichzelf dusdanig goed kennen dat ze weten dat ze zichzelf niet in de hand kunnen houden als ze op zo'n ding zitten.
Dat zijn dan verstandige mensen, denk ik......

Mensen die zo dom lullen zijn de 25kw motoren vergeten. Daarop kan je jezelf niet doodrijden :o Vind het zo dom gelul van 'ik ken mezelf..' zeg dan gewoon dat je niet durft.
 
Mensen die zo dom lullen zijn de 25kw motoren vergeten. Daarop kan je jezelf niet doodrijden :o Vind het zo dom gelul van 'ik ken mezelf..' zeg dan gewoon dat je niet durft.

Lees dan het M-F nog eens door.

Er zijn er zat die op een 25kw brommer nog steeds 180 kunnen rijden.
En ik denk dat je niet minimaal 25kw hoeft te hebben om dood te kunnen gaan.

Er zijn er zat die 1 pk al niet overleven.
 
mijn smoes was vroeger... "ik heb t geld niet" en " T mag niet van me ouders"

nou... ik heb gespaard en aan me ouders heb ik op dit punt schijt *D
nu rij ik elke dag naar school :)
 
Het valt me op dat ik heel vaak, als ik het met niet-motorrijders over motorrijdenpraat, dat de ander zegt:
"Ik zou het wel willen hoor, maar ik weet zeker dat ik me hardstikke dood rijd."

Gewoon allemaal stik jaloers dat het niet mag van hun vrouwtje!!
 
Op maandag 06 oktober 2003 14:25 schreef Nicks4Nix het volgende:
smoes met een dubbele bodem ... aan de ene kant excuseren ze zich ervoor dat ze geen motor rijden (ervan uitgaande dat de persoon wel zou willen) en aan de andere kant een zielige poging om aan te geven dat ze 'er wel bijhoren' .. dat ze ook een stoere vent zijn, want als hij een motor zou hebben, nou dan ...
duh-uh ! nee, zij hebben geen last van allerlei fysieke beperkingen, geen angsten enzo .. nee, zij zouden overal als een ware GP-racer te keer gaan ... pfff ... we weten wel beesjes :)

Dit is idd net dat gene wat iedereen hier bedoeld.
 
smoes met een dubbele bodem ... aan de ene kant excuseren ze zich ervoor dat ze geen motor rijden (ervan uitgaande dat de persoon wel zou willen) en aan de andere kant een zielige poging om aan te geven dat ze 'er wel bijhoren' .. dat ze ook een stoere vent zijn, want als hij een motor zou hebben, nou dan ...
duh-uh ! nee, zij hebben geen last van allerlei fysieke beperkingen, geen angsten enzo .. nee, zij zouden overal als een ware GP-racer te keer gaan ... pfff ... we weten wel beesjes :)

Bij mij was het probleem dat ik me altijd liet opjutten, "wat die kan kan ik ook", dit heb ik op jonge leeftijd enkele malen met de bromfiets en met het koekblik(heb je nog altijd 4 wielen op) moeten meemaken, het kon nooit snel genoeg, door mijn gedrag heb ik nooit een motor mogen hebben thuis, daar dank ik ze nog om, zelfs in mijn dertiger jaren kon ik het nog niet laten domme onverantwoorde dingen te doen |( , ik ben blij dat er toen toch 1 hersencel me altijd gewaarschuwd heeft om te wachten met motorrijden tot die 2de hersencel in actie kwam.
 
met veel gasten hier moet ik het argument delen dat mensen die zeggen dat ze zich dood rijden eigenlijk gewoon stoer praten om niet af te gaan..

maar waar ik in feite nog een ergere hekel aan heb is mensen die hun motorrijbewijs wel halen, mensen die wel een dikke r1 kopen en vervolgens alleen op een zomer avondje naar het cafe mee tuffen om heel stoer in te parkeren, paar keer aan het gas te hengsten en vervolgens grote verhalen praat gaan ophangen over wat zij allemaal wel niet doen met de motor, onder het genot van een biertje, vervolgens bij het vertrekken wederom met veel toeren het blok moeten starten en op zogenaamde-imposante wijze het cafe te verlaten.
vervolgens staat de r1 voor de rest van het jaar in de schuur en slijten de banden nog harder van het uitdrogen dan van de bochten die men er mee maakt.

oftewel. de ultieme poser..
 
Trap niet in het smoesje, diezelfde mensen houden zich vaak ook niet in als ze auto rijden. Een een 1400kg auto veroorzaakt meer schade aan derden dan een 190kg motor...

Een auto van 1400kg tegen 50 km/h geeft dezelfde impakt als een moto van 190kg tegen 135 km/h
 
Op dinsdag 07 oktober 2003 16:37 schreef Ohjajoh het volgende:
Maar het kan ook de andere kant op, mensen die juist nog harder, en gekker willen..!! En die steek ik dan lekker aan met het virus. :}

Dat kreeg ik een aantal jaar geleden van mijn oom te horen. "Je bent wel erg enthousiast met meehangen in de bocht" *D
 
Ik ken er één die 'vroeger' zeker wel gereden heeft. En niet op een shopper.

Nu heeft ie 3 kleine kids en wil niet meer heropstappen.
Zou ie zich ook 'doodrijden' (gezinntje, vrouwtje, je weet wel). Maar in de auto wel _altijd_ max to the floor.

[me]Hrimgrimnir die het dan even niet snapt....[/me]
 
Dat je niet durft lijkt me een hele goede reden. Om die reden spring ik niet uit een vliegtuig als 't nog prima werkt...

Maar net als de topicstarter ken ik alleen maar kreten van vaak jonge mannen die altijd op dezelde manier klinken: "ik ken mezelf, ik rijdt me hardstikke dood"

heh heh, right... :P

Idd... right. Als ze het gas ook maar even aan zouden raken stappen ze gelijk weer af denk ik.
 
Vooral de mensen met de opmerkingen over zichzelf doodrijden etc. geef ik gewoon glashard als reply dat ze dan maar beter inderdaad niet op een motorfiets moeten gaan zitten, simpelweg vanwege het feit dat een groot gedeelte van motorrijden discipline is.

Als je niet weet waar en wanneer je je gas open mag en kan gooien en het zomaar doet wanneer het jou schikt ben je een potentiele ongelukkenmachine.
 
Ik ken er één die 'vroeger' zeker wel gereden heeft. En niet op een shopper.

Nu heeft ie 3 kleine kids en wil niet meer heropstappen.
Zou ie zich ook 'doodrijden' (gezinntje, vrouwtje, je weet wel). Maar in de auto wel _altijd_ max to the floor.

[me]Hrimgrimnir die het dan even niet snapt....[/me]

Toch zegt dat nix. Ik heb twaalf jaar geen motor gereden, omdat het a. financieel niet uitkwam en b. ik dat ding niet kwijt kon.
Vorig jaar verhuisd naar een huis waar ik hem wel kwijt kan en het kon financieel, dus het eerste wat ik deed was weer een motor kopen. Ondanks vrouw en drie kleine kinderen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan