Sleutel Hepco en Becker ("930")

ex-motorloos

MF veteraan
28 aug 2013
2.624
1.260
Deventer
De Breva 1100 heb ik een topkoffer bijgekocht. Daar zat maar 1 sleutel bij (sleuteltype "930").

Ik wilde bij de sleutelmaker een sleutel bij laten maken. De sleutelmaker gaf aan dat hij dat niet kon.
Dat hij dat niet kon geloof ik dan maar, toch zal ik niet de enige zijn met een dergelijke vraag.

Daarom: heeft een van jullie al eens een sleutel bij laten maken? Bij een hakkenbar/sleutelmaker?

En ja, ik ben op de hoogte dat complete sets sleutel/slot (louis.de) of losse sleutels (MDI) geleverd kunnen worden. Ik verwacht enkel dat een sleutelmaker de meeste sleutels wel kan (na)maken, thats all.
 
Ik wilde een extra sleutel voor een givi koffer, maar dat kon bij de hakkenbar in mijn woonplaats dus niet. Maar in Alkmaar zit een zaak die kon het wel. Mijn motor stond daar voor de deur en de sleutelmaker is een paar keer naar buiten gelopen om te proberen en dan weer wat te vijlen. Dus probeer eens bij een echte sleutelmaker. Succes!
 
Als je een zoekt die voor zo’n beetje elke sleutel een oplossing heeft, kun je naar Auke Rauwerda in Leeuwarden gaan.
Helaas zitten ze niet meer in het centrum in de partij aan elkaar gekoppelde pandjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan