Sleutel kwijt GSX-R

Hampie

Rookie
7 jun 2004
24
0
Epe
:( Heb ik mezelf (vind ik ) eindelijk eens een blitze racer aangeschaft met nog aanwezig slechts één sleuteltje, en je raad het al...........weg sleuteltje :(
Het gaat hier om een GSX-R 750 '88 slechts enkele weken in mijn bezit.
Nu met het prachtige weer moet ik hem dus laten staan.
Heeft iemand misschien een tip of suggestie wat ik hier mee aan moet ???
Is er b.v. nog aan sleuteltjes (een heleboel) te komen ???

Als jullie me zouden kunnen helpen !!!!!!! please.

EEN GEFRUSTREERDE NIET KUNNEN RIJDENDE MOTOR RIJDER.......OF ZOIETS. :]

groetjes,

Hampie.

ehmm... schroevedraaier pakken, motor uit elkaar halen, contactslot uitbouwen en meenemen naar suzukidealer. Op dat slot staat een nummer waar ze (als het goed is) sleutels mee kunnen bijbestellen.

..laatst ook gehad (gsx1100), tank mee naar de sleutelboer en mijn contactslot ook: nwe set sleutels 30 euro !!!!! SLEUTELKONING UTRECHT !!
..nogmaals dank :}

>>naar de dealer gaan heeft geen zin, ze houden de gegevens niet voor je bij

Dank je wel dat was ook mijn idee, maar gelukkig is het allemaal niet meer nodig een klant, waar ik aan het werk ben geweest, heeft ze voor aan de weg in het grind weer terug gevonden.Dus er bestaan toch nog wonderen. Volgens zeggen van mijn sleutelmaker (ik heb er nu 3 hé,hé.)Moet het hoogst waarschijnlijk ook op het slot van de buddy staan.Dus misschien een goeie tip voor een andere pechvogel.
:) :) :) :)

Aan je linker passagiersvoetsteun zit je buddy slot, dat heb je met twee boutjes los.

Succes

Ik wou iedereen even bedanken voor de tips, en hoop dat ik misschien ook weer eens iemand verder kan helpen langs de forum weg.

Bedankt people.... :} een blije niet meer gefrustreerde rijdende motorrijder....of zoiets. 8-)

Heb je waarschijnlijk code sleutels dan of niet????
Mijn set was € 7,- van de orginele sleutel nu dan natuurlijk.

..laatst ook gehad (gsx1100), tank mee naar de sleutelboer en mijn contactslot ook: nwe set sleutels 30 euro !!!!! SLEUTELKONING UTRECHT !!
..nogmaals dank :}

>>naar de dealer gaan heeft geen zin, ze houden de gegevens niet voor je bij

Schijnt moeilijk te zijn iets met breekbouten of zoiets hoorde ik van mijn sleutelmaker.Maar ik heb je tip wel gebruikt ter info, bedankt.

ehmm... schroevedraaier pakken, motor uit elkaar halen, contactslot uitbouwen en meenemen naar suzukidealer. Op dat slot staat een nummer waar ze (als het goed is) sleutels mee kunnen bijbestellen.

Terug
Bovenaan Onderaan