sleutel kwijt,

sponcebob

MF veteraan
7 mrt 2004
1.241
0
gendringen
Ik ben de sleutel van mijn motor kwijt.
Nu heb ik ook geen resevesleutel.

Kan ik nu ergens een sleutel bij laten maken.

Ik hoop dat iemand me ff kan helpen.
 
rij even langs de politiebureau's,daar beland elke maand een kilo van dat spul,vind je je eerste sleuteltje misschien ook weer terug :?
 
sigma heb jij dan een tip voor me als ik het goed begrijp.

Je moet gewoon http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=sleutel+kwijt&condition=and&on=topictitle&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (ZOEKEN) naar tips!!! :X :X ;)
 
is ie in je wasmachien achtergebleven?
in het gras onder de waslijn?
in de stofzuiger?
naast/onder de bankkussens?
waar ben je in de tussentijd allemaal geweest,daar ligt ie nog steeds erregus *D
 
Check ook even je ouwe schoenen, daar heb ik (of mijn vriendin) ervaring mee.

ALs je met je kenteken bewijs naar je dealer gaat kunnen zij sleutels nabestellen...
 
geloof me we hebben alles nagezocht.
En zijn hem echt kwijt.
Weet iemand of er nu een sleutel nagemaakt kan worden???
 
geloof me we hebben alles nagezocht.
En zijn hem echt kwijt.
Weet iemand of er nu een sleutel nagemaakt kan worden???


als je een 1:1 fotokopie ervan hebt, dan is de zaak nog wel te redden. Maar heel weinig mensen hebben dat, dus vrees dat je er een nieuwe in moet laten zetten (contact dus). En dan heeeeeeeel veeeeel sleutels laten bij maken :P
Of iemand moet een nog mooiere techniek weten...
 
zit er geen ekster of andere rat met vleugels regelmatig te scharrelen om het huis,die hebben er ook een handje van :+
en laat je hond even runtgen,en keep the faith that you will find it.
je geeft het zoeken veel te snel op,moet je eens kijken hoe de recherge dat doet,die kijken per :P kubieke centimeter als leiden in last is O-)
 
Ik herhaal: Ga met je kentekenbewijs (daar staat je framenummer op) naar een dealer van het merk wat je rijdt, en die kunnen bij het merk in kwestie een nieuw setje sleutels bestellen... Neem wel even geldige identificatie mee, ze geven niet zomaar sleuteltjes weg, en het kost ook wel wat.
 
Ik herhaal: Ga met je kentekenbewijs (daar staat je framenummer op) naar een dealer van het merk wat je rijdt, en die kunnen bij het merk in kwestie een nieuw setje sleutels bestellen... Neem wel even geldige identificatie mee, ze geven niet zomaar sleuteltjes weg, en het kost ook wel wat.

Kijk hier heb ik wat aan! Dank je!!! :) Ik ga het morgen gelijk doen!
 
ik heb ook gelezen dat als je met bijv je helmslot of je buddyslot naar
de betere sleutelboer gaat ze voor je een passende sleutel kunnen maken.

m.v.g.
M_MASTER
 
Heb je een tanktas met machneten...........zo was ik in duitsland ook mijn sleutels kwijt geraakt (bleef aan de onderzijde van de tanktas kleven :( :( :( :(






edit.....je hebt ze al terug gelukkig maar *D *D
 
Je moet gewoon http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=sleutel+kwijt&condition=and&on=topictitle&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (ZOEKEN) naar tips!!! :X :X ;)


hij vraagt het toch heel normaal help hem dan ook heel normaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan