Sleutel voor Yamaha Blue- en Goldspot remklauwen

Oplossing
A
Dan wat meer euro's neerleggen dan krijg je een Nederlandse
1409329



https://www.jurgensmotorsport.nl/ho...e-blauwe-dop-yamaha-monoblock-remklauwen.html
Ik heb denk ik teveel vrije slag op één remklauw, de blokken gaan te ver terug...
Rem is keihard maar de hendel zit bijna tegen het gas...

De voorgangers, die met enkele zuiger mag je ook explisiet niet de helften van mekaar scheiden... hoe waren ze dan voordat ze inelkaar gezet werden?
Waar lagen die blauwe en gouwe doppen in de fabriek? Of is het gietstuk met die doppen erin gegoten.

Er zal best wel iets aan de hand zijn waar ik overheen kijk... :?
 
Remklauwen uit elkaar is "officieel" vlakken en alle rubbertjes vervangen.

Kan natuurlijk wel zonder vlakken als er geen schade/corrosie is. Zou hoe dan ook de O-ring vervangen.

Eerst kijken of de zuigers er uit willen. Da's genoeg als het lukt.

Hoef jou niet te zeggen gelijk uitdrukken, (thee)doek er tussen en gehoorbescherming op hè?
 
Eerst kijken of de zuigers er uit willen. Da's genoeg als het lukt.
Waarschijnlijk zitten die doppen er juist in omdat die zuigers niet door de spleet passen waar de remblokken in huizen... denk ik??? Door het koppelbuisje van de bluespots weg te halen kan je nog per kant de zuigers managen...
 
Oooohww... dan is het omdat het boorwerk in een uit één stuk bestaand deel anders niet te doen is geweest

-O- -O- ;( of zijn het toch weer twee delen...

Bij blue spots kunnen de zuigers er gewoon uit en dat zonder de blauwe doppen te verwijderen


@Ride Dirty, maakt niet uit, afspraak staat
 
Ehh... Motorfietsen staan bij mij gewoon in de huiskamer hè. Kwestie van luie reet uit de chill-hoek trekken en twee meter lopen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan