Sleutelclub te Vlaardingen

mista

MF'er
11 jul 2008
51
1
Sleutelaars,

Ik ben een beetje aan het peilen wat de animo is voor een eventuele auto/motor sleutelclub.
We zijn bezig met een bedrijfspand in Vlaardingen, waar leden van de club tegen een vergoeding kunnen sleutelen en gebruik kunnen maken van een brug.
In het begin zal het stop 'n go worden, dwz auto/motor meenemen, sleutelen en weer weggaan. Later zijn er plannen om afgesloten garageboxen in het pand te plaatsen zodat die verhuurd kunnen worden voor stalling/grote restauraties.
De bedoeling is om een leuke club op te zetten waar men gezellig met elkaar kan sleutelen.
Is daar een beetje animo voor? Wij horen dat graag. Geef je reactie in dit topic!

Groeten!
 
goede actie, heb ik best wel intresse in.
kom zelf uit vlaardingen.
ik hou het in de gaten. denk alleen dat doordat het een commercieele posting is dat hier vlug een slotje op komt.
dus probeer het ook op andere manieren te promoten.

regio forum vlaardingen.
succes en hou me op de hoogte.
 
Topic is vermeld in het Vlaardingen topic, goed idee :Y

Voor auto's is er genoeg te vinden maar voor motoren ben je toch vaak aangewezen op de straat :X
 
Sleutelaars,

Ik ben een beetje aan het peilen wat de animo is voor een eventuele auto/motor sleutelclub.
We zijn bezig met een bedrijfspand in Vlaardingen, waar leden van de club tegen een vergoeding kunnen sleutelen en gebruik kunnen maken van een brug.
In het begin zal het stop 'n go worden, dwz auto/motor meenemen, sleutelen en weer weggaan. Later zijn er plannen om afgesloten garageboxen in het pand te plaatsen zodat die verhuurd kunnen worden voor stalling/grote restauraties.
De bedoeling is om een leuke club op te zetten waar men gezellig met elkaar kan sleutelen.
Is daar een beetje animo voor? Wij horen dat graag. Geef je reactie in dit topic!

Groeten!


SUPER goed idee k liep zelf ook een tijdje met dat idee rond maar start kapitaal is er voor mij nog lang niet :( maar ik ben zeker van de partij!!! *O* hou me maar op de hoogte!! :W
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed, zou daar dan ook de beschikking zijn over stroomvoorzieningen en/of stromend water?
En wat voor vergoeding moeten we aan denken?
Dit laatste ligt waarschijnlijk ook aan het aantal deelnemers vermoedi k, mijn motor staat nu ook in een stalling maar daar is geen stroom of water beschikbaar, als de prijs elkaar niet veel zou ontlopen heb ik wel interesse om deze in dat latere stadium eventueel in Vlaardingen te stallen.
 
Dat ligt ook aan het concept wordt het een vereniging of een bedrijf
wil je lidmaatschapsgeld of wil je de brug per uur verhuren.
Wat krijg je voor het geld. bijv als je ouwe olie kwijt wil samelen jullie dat in of moet je het zelf afvoeren is het verwarmt of niet. welke dagen cq avonden kan er gesleuteld worden. Is er al gesproken met de gemeente of je daar een vergunning voor kan krijgen
 
Dat ligt ook aan het concept wordt het een vereniging of een bedrijf
wil je lidmaatschapsgeld of wil je de brug per uur verhuren.
Wat krijg je voor het geld. bijv als je ouwe olie kwijt wil samelen jullie dat in of moet je het zelf afvoeren is het verwarmt of niet. welke dagen cq avonden kan er gesleuteld worden. Is er al gesproken met de gemeente of je daar een vergunning voor kan krijgen
ouwe olie breng je zo naar de milieu straat kost je nix :/
 
Leuk idee maar ben al rijkelijk voorzien. *O*

Maar even mee denkend met jullie,, hoe gaan jullie het regelen met het gereedschap? kost aardig wat en is zow kwijt / kapot.

zelfs al sleutel je alleen ben je nog wel is een schroevendraaier kwijt die je 2 weken later op een rare plek terug vind. ( ik tenminste wel is ).

en de meeste mensen zullen de zelfde tijd wat aan hun motor willen doen... dus krijg je overcapaciteit.

en dan nog financieel uitdenken.

Succes met het uitwerken :)
 
monteer een soort van oiler, pleur je het daarin :+

op sich wel interessant... alleen niet zo handig als je een niet-rijdende motor heen en weer moet verplaatsen :+
 
Klinkt goed, zou daar dan ook de beschikking zijn over stroomvoorzieningen en/of stromend water?
En wat voor vergoeding moeten we aan denken?
Dit laatste ligt waarschijnlijk ook aan het aantal deelnemers vermoedi k, mijn motor staat nu ook in een stalling maar daar is geen stroom of water beschikbaar, als de prijs elkaar niet veel zou ontlopen heb ik wel interesse om deze in dat latere stadium eventueel in Vlaardingen te stallen.

Stroom en water is aanwezig.
Wat betaal je nu voor de stalling als ik vragen mag??
 
Dat ligt ook aan het concept wordt het een vereniging of een bedrijf
wil je lidmaatschapsgeld of wil je de brug per uur verhuren.
Wat krijg je voor het geld. bijv als je ouwe olie kwijt wil samelen jullie dat in of moet je het zelf afvoeren is het verwarmt of niet. welke dagen cq avonden kan er gesleuteld worden. Is er al gesproken met de gemeente of je daar een vergunning voor kan krijgen


Inderdaad een hoop vragen waar ik voorlopig nog geen antwoord op kan/ga geven B|
 
ha, dat is ZEER weinig...
Deel dan ook een plek met Enveekaa, dus eigenlijk is het 2 keer zo duur 1 plek, maar op 1 plek kunnen makkelijk motoren staan, omdat wij 2 sleutels hebben voor 1 plek betalen we iets meer dan wanneer je een auto er neer zou zetten.
 
Leuk idee maar ben al rijkelijk voorzien. *O*

Maar even mee denkend met jullie,, hoe gaan jullie het regelen met het gereedschap? kost aardig wat en is zow kwijt / kapot.

zelfs al sleutel je alleen ben je nog wel is een schroevendraaier kwijt die je 2 weken later op een rare plek terug vind. ( ik tenminste wel is ).

en de meeste mensen zullen de zelfde tijd wat aan hun motor willen doen... dus krijg je overcapaciteit.

en dan nog financieel uitdenken.

Succes met het uitwerken :)


Je hebt een eigen box dus daar kun je genoeg spullen + je eigen gereedschap kwijt. Wil je geen box huren zul je je eigen spullen mee moeten nemen, misschien dat er in een later stadium clubgereedschap aangeschaft kan worden.
 
monteer een soort van oiler, pleur je het daarin :+

op sich wel interessant... alleen niet zo handig als je een niet-rijdende motor heen en weer moet verplaatsen :+


daar is dan weer een box voor te huren...
 
Deel dan ook een plek met Enveekaa, dus eigenlijk is het 2 keer zo duur 1 plek, maar op 1 plek kunnen makkelijk motoren staan, omdat wij 2 sleutels hebben voor 1 plek betalen we iets meer dan wanneer je een auto er neer zou zetten.


moet je voor de gein eens zoeken op marktplaats naar een garage/stalling met stroom en water waar je mag sleutelen...
 
ik hoor het wel vind het iig nog steeds een goed idee!!
icon_thumleft.gif
 
Laatst bewerkt:
jammer dat het helemaal in Vlaardingen is -O-

anders had ik zeker wel interesse gehad.. :Y
 
nog niets nieuws.
het word inmiddels wel wat duidelijker dat er best wel vraag naar is. dus dat is een goed begin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan