"sleutelcursus" voor beginners, onderhoud en reparatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
Omdat ik merk dat hier zich regelmatig mensen melden die twijfelen over de aanschaf van een cross- sm- of enduromotor, maar niet weten hoe het zit met onderhoud e.d. leek het mij wel interessant om hier eens in te duiken.
Ook denk ik dat veel mensen het niet aandurven een cross- of enduromotor aan te schaffen omdat ze huiverig zijn voor de techniek. Dit is jammer omdat nieuwe aanwas in de sport altijd goed is.

Ik ken veel endurorijders die hun motor zelfs voor het kleinste beetje onderhoud wegbrengen, zij hebben geld genoeg!
Crossen hoeft niet zo duur te zijn als je het onderhoud goed voor elkaar hebt en dat het liefst zelf kunt doen.

Ik studeer autotechniek en didactiek (lesgeven) en heb zelf al wat jaartjes ervaring in de cross- enduro en rallysport.
Ik voer al wat jaartjes reparaties uit voor mensen en voorzie die dan regelmatig van wat tekst en uitleg. Daar komt bij dat ook ik wel eens kan lachen om de vragen die sommige mensen stellen en dan merk dat ze het klokje wel hebben horen luiden maar geen idee hebben waar de klepel hangt.
Vaak staren mensen zich blind op de techniek terwijl die (zoals velen wel weten) toch niet zo moeilijk is als het je maar eens goed uitgelegd wordt.
Niemand is met technische kennis geboren!!!

Ik kan mensen op een begrijpelijke manier, in een vrij korte tijd, wegwijs maken in de techniek van de crossmotor. Ik kan mensen bijstaan bij een reparatie die ze graag zelf uit willen (leren) voeren of ze leren hoe ze het onderhoud aan hun motor zelf goed en met het juiste gereedschap(!) kunnen doen. Omdat ik nog studeer hoop ik hier mijn bijverdiensten uit te kunnen halen. Het is en blijft natuurlijk ook mijn hobby.
Ik heb een eigen garage die van alles is voorzien en waar ik ook het onderhoud aan mijn eigen motor doe die eventueel als voorbeeld kan dienen.

Ik tel voor de"cursus" hetzelfde tarief dat ik altijd voor reparaties heb genomen, dat is mij hetzelfde. Ik heb er ook geen problemen mee met groepen te werken, dan kunnen we vooraf een prijs afspreken.

Ik peil hier een beetje het animo, misschien dat iemand wat op of aanmerkingen heeft. Uiteraard kunnen geïnteresseerden zich ook al aanmelden.
Mail naar burningrubber02(apestaart)hotmail(punt)com
 
Hmmm, dit gaat toch wel erg de commerciele kant op en dat is niet de bedoeling.
Slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan