sleuteldag voor mindere techneuten?

boytoylover

Die hard MF'er
5 dec 2007
532
0
Annen
misschien al eerder topic over geweest,maar ben benieuwd of er ook sleuteldagen zijn voor de mindere goden onder ons qua techniek. onder begeleiding van (semi)proffesionels gaat de motorrijder toch eerder wat leuks met z'n motor doen.(qua techniek dan.)
zo nee, misschien een idee om zoiets te organiseren?
ik denk bijvoorbeeld aan motordealers,monteurs,MFers die (semi)proffesioneel sleutelen aan motoren.
kan me voorstellen als je dealer bent je jezelf erg goede reclame kan verschaffen onder motorrijders en natuurlijk de verkoop van onderdelen niet te vergeten...

ben benieuwd wat jullie visie is op dit idee...

andre
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je dat meer moet zoeken in kleinere clubs/forums.

Ik doe dat zelf voor een forum met max 100 gebruikers, waarvan telkens 10 motoren op 1 zaterdag, en dan eevoudige dingen als kleppen stellen, synchronen, remmen en toeter en bellen en alles wat erbij zit, sinds kort ook een eigen bandenwisselapparaat.
 
Ik denk dat je dat meer moet zoeken in kleinere clubs/forums.

Ik doe dat zelf voor een forum met max 100 gebruikers, waarvan telkens 10 motoren op 1 zaterdag, en dan eevoudige dingen als kleppen stellen, synchronen, remmen en toeter en bellen en alles wat erbij zit, sinds kort ook een eigen bandenwisselapparaat.

oke hulzie, leuk dat zoiets al gedaan wordt. ik woon niet echt in de buurt,maar zou wel eens een keer willen komen kijken.(als dat mag)
 
Terug
Bovenaan Onderaan