Sleutelen in de woonwijk

8 apr 2019
130
48
Arnhem
Hoi allemaal!

Ik woon in een appartement in een woonwijk zonder tuin of garage en moet daardoor vaak als ik iets moet sleutelen dit op het krappe voetpad voor de deur doen. Nu vroeg ik me af hoe jullie dit doen in dezelfde situatie en of jullie hiervoor wellicht een goed alternatief weten (dat niet handen vol geld kost)

Alvast bedankt!

p.s. sleutelen is wel regelmatig nodig met mijn GS500' tje uit 1991!
 

Bijlagen

  • 20190309_131815_HDR.jpg
    20190309_131815_HDR.jpg
    266,9 KB · Weergaven: 24
Een naked motorfiets kopen, scheelt alvast een hoop tupperware die op straat ervanaf moet? :+

Ik heb zelf nu een grote tuin en schuur, maar in t verleden sleutelde ik ook aan de (50cc) brommer en fiets op straat in t centrum van Enschede. Wel iets kleinschaliger, maar ik vond dat dat best kon. Nooit echt commentaar op gehad.
 
Roeien met de riemen die je hebt. Sleutelen aan de auto doe ik ook (nog) gewoon op straat omdat ik op eigen erf niet genoeg ruimte heb. Ik zorg wel altijd dat ik dezelfde dag nog klaar ben. En goed je vloeistoffen opvangen om gezeik te voorkomen.
 
Ik heb ook vaak op de stoep gesleuteld, maar een balhoofdlager en vorkolie deed ik toch op een gehuurde brug. Toen had ik wel alle stappen al in mijn hoofd zitten zodat ik snel klaar was.
 
zoals reeds door roy aangehaald , DIY garage in de buurt boeken en onderdelen meenemen en dan daar sleutelen kost je de kop niet , heeft het werk geen sleutelclub of autohobby ruimte ?
 
zoals reeds door roy aangehaald , DIY garage in de buurt boeken en onderdelen meenemen en dan daar sleutelen kost je de kop niet , heeft het werk geen sleutelclub of autohobby ruimte ?

Voor grote dingen kan ik in de schuur van mijn schoonouders terecht (1 uur rijden vanaf hier), vooral de regelmatige kleine dingetjes vind ik zelf irritant om telkens mee bezig te zijn op straat
 
zoals reeds door roy aangehaald , DIY garage in de buurt boeken en onderdelen meenemen en dan daar sleutelen kost je de kop niet , heeft het werk geen sleutelclub of autohobby ruimte ?
Hij zit niet bij 44PAINF

Luuk, waat woont je huis ergens.
 
Ik heb gewoon een ouwe camper gekocht, deze leeggesloopt op t aanrecht na. Deze bij mijn buren voor de deur gezet op de parkeerplaats.Ik kan zo de motor naar binnen rijden, verwarmd of gekoeld sleutelen. Mijn buren willen niet meer met mij praten... geen idee waarom? Ik betaal gewoon de wegenbelasting en verzekering :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan