@#%#sleutelen wordt weer niks,cause......

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.980
28
vlaieland
I just cut myself.
full

En niet zo zuinig. ;(
 
............... en nu lig je langzaam dood te bloeden?

Kom op man, een sneetje meer of minder. Dat krijg je ervan als je dierenvoerzakken wil opensnijden met een stanleymes.

_O-

.. of is het misschien toch rode Loctite?
 
stripverhaal.Zakje hondenvoer openen.wijsvinger.Niet diep maar stuk vlees weg.Net op de top.
misc

Never underestimate the sharpness of a buck. :} :}
Maar kan weer lache.
misc
 
haha!, nou ja zeg! dit gaat natuurlijk weer klassiek nergens over! Maar de naam van die foto hierboven is wel heel erg toepasselijk!!

sterkte denk ik?
 
Uiteraard.En shocks in kleur van tank,achter liefst een trommel,old style swingarm zodat ie zakt en 1,5 inch belt kick-only.Dan is ie voor mij en mijn rug goed.
 
Heb jij dat nu ook altijd: Dat collega's bij een knutselpoging al direct de verbanddoos openklappen en klaar zetten? Ongevraagd en supersnel ???
Zo verloor ik vorig jaar een vingernagel.Omdat ik dacht dat je de plastic ventilator van een 5 kuubs pomp wel met de vinger kon stoppen.NOT! |(
 
Waar gebeuren ook al weer de meeste ongevallen? Was dat niet met die dhz-ers die van alles eerst moeten voelen voordat ze het beter weten.

Schrijft de jongeman met een litteken van slechts 5 cm van een stanleymes in zijn onderarm.
(het gevolg van de zelfgeschreven cursus "behangen voor dummies").

(maar, na het zien van het plaatje kan ik het mezelf goed voorstellen. Dat moet de eerste brommer zijn met hulpveren aan in de voorvork.)
 

Ach Murph, wat doe je nou? ;(

Nou heb ik ook wel af en toe de neiging om mezelf met een mes te steken als ik prijzen hoor van de bling bling in de HD catalogus, maar ik heb dat tot nu toe nog steeds onder controle kunnen houden _O-

Ik wens je veel beterschap :Y

gr. HD4ever. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan