sleutelen ?

bubba

Rookie
19 mrt 2004
19
1
rozenburg zh
graag wil in deze topic eigenlijk een beetje polen!?
weet niet of ik hier goed zit zo niet sorry,

de vraag is het volgende.

wij beschikken over werkplaats voor motoren in omgeving rotterdam en denken er sterk aan deze een aantal avonden per maand een paar uur beschikbaar te stellen tegen een kleine vergoeding aan de doe het zelfers onder ons.
uiteraard zal er iemand van ons wel aanwezig zijn voor eventuele ondersteuning.
wel is een van de voorwaarde dat alle onderdelen door ons besteld worden.(dit om onze afnamen bij de leveranciers te vergroten wat in ons en jullie voordeel kan werken met eventuele kortingen) tegen normale prijzen uiteraard.
zodat we met ze alle lekker kunnen blijven rijden :]

graag horen we jullie mening hier over. *D
 
klopt verkeersschool en motor garage voor onderhoud en reparatie's

maar je zult begrijpen dat we eerst willen polen hoe men hier tegen over staat voordat we vertellen waar we zitten, want als er niet genoeg animo voor is we de garage hier niet voor willen uitlenen :] en men dan hier ook niet om kan vragen ;(
De garage is opstartend vandaar ook het verhaal met het bestellen van onderdelen etc we beschikken over een motor brug en uiteraard al het gereedschap dat je maar kan wensen et :}
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij een goed plan. Beter als in je eigen garage te emmeren tussen al die trapfietsen. En je kunt elkaar evt. helpen met raad en daad.
Maar, zelf gereedschap meenemen? Lasapparatuur? Is er een mogelijkheid om lucht te gebruiken?
Staat ie veilig? (neem aan dat ie wel eens zal moeten overnachten)

verders goed plan

He! wijzigen terwijl ik aan het hameren ben he :P
 
leuk initiatief maar ergens staat me bij dat het niet zo simpel is als het lijkt. Er is al eens een topic geweest van iemand met hetzelfde idee maar het kwam er op neer dat je heel wat geld kwijt bent aan de ruimte, gereedschap, verzekeringen, electriciteit etc en ook nog de nodige vergunningen moet regelen.

Overigens bestaat iets dergelijks al in de buurt van rotterdam, namelijk de motorkelder in capelle.
 
over gereedschap, lucht, apperatuur hoef je je geen zorgen te maken wat betreft vergunningen hoeven jullie je geen zorgen te maken aangezien de garage al de vergunningen heeft. *D
veilig staat ie zeker allen moeten we even kijken hoe het zit met overnachten van de motor omdat we het niet elke avond willen omdat we natuurlijk onze ruimte ook nodig hebben voor onze eigen reparatie's en onderhouds beurten.
maar tot nu toe hoor ik niks dan goede reactie's en dat vind ik fijn om te horen maar blijf voor al reageren :}
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad per bezoek, wij stellen natuurlijk ook ons matrieel beschikbaar aan de gene die de ruimte voor een paar uur sleutelen huurt.
de vergoeding die wij hier voor vragen dekt lang niet de kosten die wij hiervoor maken.
je zult ook begrijpen dat we niet voor 15 euro iemand 30x een paar uur gebruik van onze ruimte laten maken. |(
 
Als je de lading wilt dekken moet je eens aan een lidmaatschap denken van een halfjaar of zo voor een xxxx bedrag, kan je wel eens beter uit de verf komen.
klanten komen zeker twee keer per jaar langs
 
in je verhaal zit een goede kern van waarheid maar wij doen dit voor het plezier en niet echt om geld te verdienen daar hebben we de verkeerschool en garage voor.
de garage sluit inprincipe om 17h00 maar de verkeerschool is altijd tot laat in de avond open en kunnen we op die manier de garage ook ter beschikking stellen.
om een vereniging op te starten zitten we niet echt te wachten in verband met alle aanverwante zaken die hier aan verbonden zijn. :+
en we hebben het al druk genoeg met de papier handel van de garage en de verkeerschool :+
 
in je verhaal zit een goede kern van waarheid maar wij doen dit voor het plezier en niet echt om geld te verdienen daar hebben we de verkeerschool en garage voor.
de garage sluit inprincipe om 17h00 maar de verkeerschool is altijd tot laat in de avond open en kunnen we op die manier de garage ook ter beschikking stellen.
om een vereniging op te starten zitten we niet echt te wachten in verband met alle aanverwante zaken die hier aan verbonden zijn. :+
en we hebben het al druk genoeg met de papier handel van de garage en de verkeerschool :+
Plezier..........oke ......maaaar,geeft ook een stuk dekking + de onderdelen waarmee je weg loopt zie ik niet alleen voor het plezier.je zult ook bij lev afspraken maken,niks mis mee hoor maar speel wel met open visier .........
 
hm goed idee wel. En de prijs vind ik ook zeker niet slecht. Ik ben ook wel is verdwaald geraakt op een site van een bedrijf met een motorwerkplaats die ze verhuurden en die vroegen iets van 25 per uur ofzo, en dan zonder hulp en elektrische apparatuur. Dan klooi ik liever in me eigen garage aan.
Goed plan :} Nu alleen nog in de buurt van rotterdam komen wonen :9
 
met alle respect die 12,50 of 15,00 geeft nauwlijks dekking even als het percentage wat er welicht verdiendt wordt aan het kopen van onderdelen bij ons.
geloof dat je niet helemaal onze opzet snapt en vindt dit ook erg jammer.
en als we rijk hadden willen worden waren we zeker geen rijschool en garage begonnen want dit is zoals je zelf als motorrijder ook zult weten gaat het hier om seizoens gebonden inkomsten.
nogmaals het gaat ons om de plezier die we met ze alle kunnen hebben,en voor ons een verrijking van kennis van de diverse motoren nou hoe ver moet het vizier nu nog open |(
 
wel is een van de voorwaarde dat alle onderdelen door ons besteld worden.(dit om onze afnamen bij de leveranciers te vergroten wat in ons en jullie voordeel kan werken met eventuele kortingen) tegen normale prijzen uiteraard.


voorwaarde jullie bestelen(ook nog alle) en kan? in ons voordeel werken en dan tegen normale prijzen mij een beetje te vaag.

helderheid is met open vizier strijden........sorry zie het niet in jullie verhaal(stem ook eigen garage trouwens)

Kom dan concreet met :ik 15% julllie 15% dan doe je het voor je plezier,jullie winst dan?>>>>>>aanloop,naamsbekendheid en dan komt de echte winst>>>>klanten voor je toko.(Langetermijninvestering noem ik het maar)

:X
 
Het kan voor sommige inderdaad een uitkomst zijn, sleutelen in een goed ingerichte werkplaats met andere lotgenoten.

Maar zoals eerder gemeld, de "Motorkelder" in Capelle aan den IJssel doet dit al jaren.
Trouwens geen idee, hoe en wat ze rekenen voor gebruik van ruimte ed.
 
Ja inderdaad bestellen wij dan de onderdelen voor je da's toch niet zo gek? ga jij met je eigen bami naar de chinees en vraag je dan om een gratis tafel met bestek?. |(
luister beste mensen het plan is nog in ontwikkeling dat prijzen verschillen per leverancier das normaal dit kom je dagelijks tegen in de supermarkt.
hoe meer je als bedrijf besteld hoe meer korting je krijgt en kan geven hoe minder je als bedrijf besteld hoe minder korting je krijgt en kan geven.
wil je mee denken graag, wil je opmerkingen plaatsen je bent van harte welkom! :}
 
nee hier op het form inderdaad weinig maar da's voor jou weer een zorg minder toch of niet!
gelukkig onder onze klanten wel.
trouwens snap niet waarom je jezelf zo druk maakt gezien je woonplaats een ver van je bed show of niet? :?
maar waar bakeleien we eigenlijk over het is een pool en ik vermaak me alleen al kostelijk met jouw reactie's kennelijk is bij jullie alles voor niks en ben ik in de verkeerde provincie geboren ;(

trouwens wel bedankt voor het omhoog schoppen van me form kijk morgen wel weer is!
 
nee hier op het form inderdaad weinig maar da's voor jou weer een zorg minder toch of niet!
gelukkig onder onze klanten wel.
trouwens snap niet waarom je jezelf zo druk maakt gezien je woonplaats een ver van je bed show of niet? :?
maar waar bakeleien we eigenlijk over het is een pool en ik vermaak me alleen al kostelijk met jouw reactie's kennelijk is bij jullie alles voor niks en ben ik in de verkeerde provincie geboren ;(

trouwens wel bedankt voor het omhoog schoppen van me form kijk morgen wel weer is!
Bakeleien welnee joh,ben blij dat je plezier hebt,en ja hier is het leven net iets goedkoper,niet veel hoor.
En de meesten die hier zijn geboren willen nooit meer weg,kom wel steeds meer hollanders tegen die zich rot lachen om de prijzen hier,en eerlijkheid
Maar toch wens ik jullie suc6 met de dekking.......
Nou dit was mijn laatste schopje rest moet je zelf doen hoor.
BDW heb nog sleutel ruimte mf's mail me maar.
 
Maar zoals eerder gemeld, de "Motorkelder" in Capelle aan den IJssel doet dit al jaren.
Trouwens geen idee, hoe en wat ze rekenen voor gebruik van ruimte ed.

Ben al verschillende keren bij de motorkelder in Capelle a/d IJssel geweest. Huur van de werkplaats kost er 6 EURO per uur, inclusief gebruik gereedschap en een beetje bijstand van Rien, de eigenaar/monteur. Onderdelen moeten daar gekocht worden, en als Rien zelf echt iets moet doen (zoals bij mij de carbs afstellen) dan betaal je dat extra aan (dacht ik) 45 euro per uur. Voor meer informatie kan je op zijn site kijken: http://www.motorkelder.com (www.motorkelder.com)

Ik kwam er altijd graag, tis toch effe wat makkelijker sleutelen als je goed gereedschap en een heftafel hebt - om nog maar te zwijgen van een monteur die in de buurt is als het fout gaat. Nu ik verhuisd ben is de motorkelder te ver weg, dus heb ik zelf maar een heftafel gekocht :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan