Sleutelhok / knutselplek etc. gezocht Den Haag -Scheveningen

Robberobbe

MF veteraan
29 apr 2004
2.579
32
Den Haag
Hey em effers

Ik ben op zoek naar een plek waar ik af en toe terecht kan om aan mijn motor te werken.
Ik heb een Kawa Z1000 1977 die bijna af is. Ik moet e.e.a. aan de uitlaat aanpassen, beugels maken om tellers op te hangen en deze aan sluiten e.d. Geen verbouwingstoestanden of zo, daar ben ik klaar mee.

Stalling heb ik hier om de hoek, maar daar mag ik niet sleutelen en op de stoep vind ik niks.

Wie weet iets?

Groeten, Rob.
full


Edit: ik gebruik uiteraard alleen eigen gereedschap. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Als je iets vind, laat het me even weten. Ben ook op zoek naar sleutelruimte in die omgeving :Y :Y

En stalling waar ergens in Scheveningen, mag ook per PB
 
wat, geen pb?
Klopt je meeladres wel?

Sorry iik ben soms wat blond. |(
Nu wel goed als het goed is.
 
Laatst bewerkt:
Kan het zo zijn dat je motor omwaait door de wind? ( heb een r1 yamaha )

Jup, genoeg slachtoffers. Er is niet zo gek veel voor nodig om een motor over z'n kantelpunt te duwen. Ik heb m'n Fireblade ook wel eens vervaarlijk zien wiebelen in de wind. Rond flats is het altijd helemaal vreselijk, dus ik heb hem toen maar even met een touwtje om een lantaarnpaal geknoopt.

Ik heb ook wel eens hier gelezen van iemand die zittend op z'n motor bij het stoplicht omgeblazen werd.


Echt vaak zal je dit risico niet lopen, maar er zijn zeker dagen dat ik goed zenuwachtig word.
 
Uhmmm ik moet kijken wat de volgende mogelijkheid is :P loop namelijk stage op school en mag hem niet zomaar ergens parkeren had ik begrepen :P ( dus word weer met de auto)
 
Hey em effers

Ik ben op zoek naar een plek waar ik af en toe terecht kan om aan mijn motor te werken.
Ik heb een Kawa Z1000 1977 die bijna af is. Ik moet e.e.a. aan de uitlaat aanpassen, beugels maken om tellers op te hangen en deze aan sluiten e.d. Geen verbouwingstoestanden of zo, daar ben ik klaar mee.

Stalling heb ik hier om de hoek, maar daar mag ik niet sleutelen en op de stoep vind ik niks.

Wie weet iets?

Groeten, Rob.[afbeelding]

Edit: ik gebruik uiteraard alleen eigen gereedschap. 8-)


Ik kan wel wat regelen via mijn werk (anti-kraak) maar daar zitten dan wel (weinig) kosten aan verbonden... :Y
 
goedendag, ik ben ook opzoek naar een sleutelplek. heb ook zelf alle gereedschappen in bezit.

mischien optie om zamen te delen?
 
Kan het zo zijn dat je motor omwaait door de wind? ( heb een r1 yamaha )

Yep, kan gebeuren.
Oplossing: zet em niet op de bok maar op de jiffie zodat de wind tegen de linker kant van de motor blaast zet em met de linker kant (bijna) tegen een boom of lantarenpaal. Vastmaken met stuk touw tussen frame en paal.

;)
 
Iedereen bedankt, Is het ook zo als in regen rijdt/ of paar uur laat staan dat het slecht is voor je motor zo ja, wat?? (
 
Een motor kan best tegen een stootje en in de regen rijden is geen probleem.
Bij voorkeur natuurlijk overdekt wegzetten ,maar als het niet anders kan tja...
In ieder geval geen parkeerhoes er over heen doen als hij nog nat is maar pas als hij niet meer nat is.
 
Stuur ff een pm als je interesse hebt, dan kan ik misschien een combo deal (jullie met z'n drieen in een loods) of iets in die trant regelen...
 
Jammer. Nooit meer iets gehoord van letterlijk. Zal hem eens porren via pm.
Dirk en duindorper nog interesse?

Grt. Rob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan