Sleutelplek rondom Arnhem

jroorda

Rookie
29 apr 2017
19
9
Arnhem
Hi MF'ers!

Sinds ik naar Arnhem ben verhuisd heb ik helaas geen goede sleutelplek meer om aan de motor te klussen. Erg jammer, want zelf doen is leuker dan wegbrengen, en ook nog eens een stuk goedkoper.

Daarom vroeg ik me af of er iemand in of rondom Arnhem woont die een garage of werkplaatsje heeft waar ik af en toe wat onderhoud kan plegen dat voor op straat lastig is.

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Jan
 
Samen met iemand een garagebox huren een idee? Gemiddeld 100 euro per maand voor iemand alleen is niet goedkoop (vind ik) maar als je met iemand deeld dan is het wel te doen?
 
Dan is het ook nog de vraag met WIE dat je samen een box huurt.
Gaat die 'ander' dan 's een enkele keer sleutelen of wordt het een half service-bedrijf...........??
Een box is mss ook niet de ideale sleutelplek. Heb je daar stroom en voldoende verlichting?
Moeten eerst alle motoren naar buiten voordat je genoeg werkruimte hebt? Kan er evt. een hefbrug in?
 
In Bemmel zit er een doe-het-zelf-garage. Is wel gericht op auto's maar wellicht dat dat een mogelijkheid is? Prijzen zijn schappelijk en ze hebben alles qua gereedschap wel voorhanden. Daarna via de Pannerdensedijk terug rijden naar huis :]
 
Als je nog niks hebt gevonden moet je maar even een pm doen
Toch fijn dat jij 'm 3 ½ jaar later nog wil helpen.
Wellicht is ie geëmigreerd, heeft z'n motor verkocht of ligt ie al een tijdje onder de zoden...........................................?
(laatste klopt niet want hij was gister nog op MF/ sorry Chilled)
 
Terug
Bovenaan Onderaan