Sleutelruimte in Zwolle

acerspacer

MF'er
21 jun 2013
57
1
Overijssel
Zijn er mensen rond of in Zwolle die een sleutelruimte hebben of willen?

Woon zelf in een studio in zwolle waar ik niet kan sleutelen en zoek een hobbyruimte voor in het weekend en eventueel een keer 's avonds. Interesse's zijn sleutelen, tig lassen, leren werken met polystermallen etc, leren draaien, electronica etc. Momenteel bezig met een xtz750 project en heb een honda vfr.

In kampen zijn vanaf maart nieuwe garageboxen te huur van 27m2 voor 270 euro per maand. Eventueel ook een optie maar zoek dan wel meerdere geintereseerden want 270 in mijn eentje vind ik teveel.

Zijn er meer mensen met dezelfde interesses en die ook een ruimte zoeken?

Gr Jeroen
 
Bedankt voor het meedenken! Ik wil graag een woning kopen en dan is het niet slim om nog een 2e hypotheek te hebben.

In het topic heb ik een tijd terug een berichtje gedaan alleen ben nog niks verder.:')
Had nog meer projecten maar heb alles weggedaan, wil eerst de yamaha afmaken.*D
 
Even benieuwd hoor..ik woon in Kampen.. ;) Waar komen die nieuwe garageboxen?

Maar als je van plan bent een woning te kopen, kun je dan niet beter voor een woning met garage gaan zodat je geen aparte ruimte hoeft te huren..? 270 huur voor een box is wel erg veel geld zeg. (Wij betalen zo'n beetje het dubbele aan hypotheek voor onze garage, maar hebben dan wel de woning die eraan vastzit erbij gekregen.. :P )
 
Garageboxen komen aan de energiestraat in Kampen.

Uiteraard koop ik het liefst een woning met garage alleen ben een starter en kan geen hoge hypotheek krijgen.
Rondom/in Zwolle gaat het qua prijzen sowieso niet lukken. Terwijl als ik kijk naar mijn huurkosten van mijn studio (740) en dan kijk wat voor hypotheek ik daar van kan betalen.....
Maar dat is een andere discussie...:P
 
8)7 Beetje schandalig dat ik dat niet wist. Ik woon er nog geen km. bij vandaan.. _O- Maar eens even een rondje lopen straks..

Ai..toen wij ons huis een aantal jaar geleden kochten hadden we dat probleem ook al dat de maandlasten van de maximale hypotheek die we konden krijgen flink lager waren dan de huurprijs van de woning waarin we toen woonden. Ben niet meer zo bekend met de huidige huizenmarkt, maar heb even snel op internet gekeken en zie inderdaad dat het niet meer zo makkelijk is een 'betaalbare' woning met garage te vinden en dat je nu nog minder kan lenen dan dat een paar jaar geleden kon.. Lastig allemaal, succes!
 
8)7 Beetje schandalig dat ik dat niet wist. Ik woon er nog geen km. bij vandaan.. _O- Maar eens even een rondje lopen straks..

Ai..toen wij ons huis een aantal jaar geleden kochten hadden we dat probleem ook al dat de maandlasten van de maximale hypotheek die we konden krijgen flink lager waren dan de huurprijs van de woning waarin we toen woonden. Ben niet meer zo bekend met de huidige huizenmarkt, maar heb even snel op internet gekeken en zie inderdaad dat het niet meer zo makkelijk is een 'betaalbare' woning met garage te vinden en dat je nu nog minder kan lenen dan dat een paar jaar geleden kon.. Lastig allemaal, succes!
Ik was ook al een tijdje aan het kijken voor een ruimte, ook gekeken naar de Industrieweg hier, inderdaad nog geen km van huis. Zou ik het bedrijfsmatig willen gebruiken dan is het goed te doen maar om er alleen een heftafeltje neer te zetten en m’n bandjes te kunnen oppompen vind ik het veel te duur. €10 per maand voor een vierkante meter is duur voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan