Sleutelruimte omgeving Haarlem gezocht

Hallo daar.
Zoeken jullie nog een garage? Ik heb er meerdere in de Waarderpolder en biinenkort komt er hoogst waarschijnlijk eentje vrij.
 
Hallo daar.
Zoeken jullie nog een garage? Ik heb er meerdere in de Waarderpolder en biinenkort komt er hoogst waarschijnlijk eentje vrij.

We hebben nu een tochtig hok zonder stroom, verwarming enzo. Kan beter. Kan je wat details geven:

- Oppervlakte
- Prijs
- Voorzieningen (electra enzo)

Ik werk op de waardepolder, dus ik kan zo langskomen om ff te kijken...

Bedankt!

Dirk
 
De garages liggen in de Waarderhaven (bij de woonboten) Heb er nu nog een verhuurd, maar de huidige huurder moet nog betalen (€80,- p.m.) en ik hoor maar niks van hem.
De garage is ongeveer 18m2 en heeft geen water, geen tocht maar wel stroom.
Ik weet nog een garage die vrij komt, maar die heeft geen stroom (zou je misschien vanaf mijn garage kunnen halen).
Ik hou jullie wel op de hoogte hoe of wat.
 
De garages liggen in de Waarderhaven (bij de woonboten) Heb er nu nog een verhuurd, maar de huidige huurder moet nog betalen (€80,- p.m.) en ik hoor maar niks van hem.
De garage is ongeveer 18m2 en heeft geen water, geen tocht maar wel stroom.
Ik weet nog een garage die vrij komt, maar die heeft geen stroom (zou je misschien vanaf mijn garage kunnen halen).
Ik hou jullie wel op de hoogte hoe of wat.
Klinkt goed, deel nu die andere garage met dirkie, maar het niet hebben van stroom begint me een beetje te irriteren..
 
Klinkt goed, deel nu die andere garage met dirkie, maar het niet hebben van stroom begint me een beetje te irriteren..

[me]the blue one is ook nog steeds op zoek
[/me]

Als jullie er nog iemand bij zoeken omdat er ruimte over is wil ik wel mee doen, als de verhuurder dat geen probleem vindt uiteraard, ik zoek gewoon een plek om hem te stallen aangezien ik motor niet dagelijks gebruik en onderhoud te doen, maar geen projectjes of iets dergelijks.
Alleen huren is me ff te duur, mijn e-mail staat in mijn profiel.

Groeten Patrick _aka_ tbo
 
De huigige huurder heeft toegezegd dat hij zaterdag komt betalen. Zoniet dan gaat hij eruit.
Ik hou jullie op de hoogte!!
 
De garage is weer voor 6 maanden betaald! Als er weer eens wat vrij komt laat ik het weten. Succes met zoeken.
Ik heb volgende maand wel ruimte om een motorfiets (€20,- p.m.) te stallen. Twee motoren kan ook, maar dan moet ik ze wel kunnen verplaatsen. Ik hoor het wel.
Groeten Rob.
 
Goed voor jou, jammer voor ons, we hebben al een stalling, alleen geen stroom...

Volgende keer beter..

Bedankt.
 
Het is al een tijdje stil rondom deze topic en ik kijk wel of het nog lukt om hier toch nog even op door te gaan. Sinds kort ben ik nl ook op zoek naar een garagebox in Haarlem. Zelf woon ik aan de westelijke randweg.

Nu zie ik wel dat er garageboxen te huur aangeboden worden in Haarlem, alleen.... te duur om in mijn eentje te betalen. Ik las op dit forum dat ik niet de enige ben en vroeg me af of we misschien een grote garagebox zouden kunnen delen met een paar personen?

Zo heb ik zojuist contact gehad met iemand die een (stenen) garage te huur heeft van 30m2 met een plaatstalen-extra-brede-deur van 2,5m (ik heb een breed stuur). De man heeft er geen probleem mee dat ik de garage met anderen deel, zolang hij maar met 1 persoon zaken doet. Deze garage staat in de buurt van de Leidsestraat. Helaas niet voorzien van water en electra, dit heeft wel mijn voorkeur (ik heb nl een poetsbike :? en een druppelaar).

Uiteraard kan ik nog ff verder zoeken naar eentje met water en electra maar vroeg me af hoeveel animo hier nog voor is?

Groet
Motorchickie
 
Hola,

Als je iets weet te vinden met iig elektra, een beetje in de buurt van het centrum, dan zijn Aadmanz en ik wel te porren...

Voor meer info / vragen: mail in profiel.
 
[me]the blue one wil ook nog wel mee doen, heb ondertussen wat tijdelijks gevonden zonder stroom en daar zou ik graag verandering in zien *D meel staat in mijn profiel[/me]
 
Mooi... dan zitten we al op 4 personen ;-)

Ik heb intussen de man van de garage van 30m2 zonder electra ff gekieteld....heb hem verteld dat er absoluut wel gegadigden zijn maar dat hij dan wel stroom moet regelen. Ook hij weet dat er veel vraag naar garageboxen met electra is en dus gaat hij nu bekijken of ie in electra wil gaan investeren bij die box. Hij heeft mijn telefoonnummer genoteerd en belt me nog terug.
To be continued....
 
:^

o,ja en dan nog wat sleutelen is toch geen probleem :? ik heb het over wat onderhoud, niet over projekten, maar dat zou ook wel aardig zijn als dat geen probleem is.

Niks alleen sleutelen... zeker ook projecten!

Aadmanz heeft een blade die op het ogenblik ergens tussen origineel en streetfighter zit... 8-)
 
[me]the blue one is benieuwd naar de blade, wordt het een hornet ? ;) [/me]

ik had het alleen over mezelf, ik heb geen projekt, maar wat niet is kan nog komen, dus moet een complete garage inrichting in staan :P
 
haha 'projecten' hmm vertel.... :P ...
Sleutelen is geen probleem. Maar als het op slijptollen en spuitwerk :+ aankomt dan wordt het misschien toch een ander verhaal.
 
"Breed stuur, maar proberen om hem zo laag mogelijk te houden om toch nog een beetje sportieve zithouding te creëren" -> dus die 2,5 m deuropening komt jou ook wel goed uit :z
Leuk projectje hoor (grinnik)
 
Ik vond net deze advertentie maar das best groot, wat wil een ieder er max voor betalen per maand ?

(alhoewel er wel wat meer dan 4 motoren inpassen)

edit: ik heb er zojuist maar ff een mailtje aangewaagd, hou jullie wel op de hoogte, als jullie tenminste in de waarderpolder willen zitten
 
Laatst bewerkt:
Hmmm....waarderpolder :? Wel beveiliging en water en electra, dat dan weer wel. Nu nog die combi in de buurt van Haarlem zuid, west of rond het centrum (ja ik weet het, ik vraag bijna het onmogelijke maar heb toch nog hoop)
 
Terug
Bovenaan Onderaan