Sleutels kwijt , nieuwe laten inleren op ECU

Indo

Rookie
24 mrt 2021
2
0
Hi allemaal , na eindeloos zoeken op het internet en vele telefoontjes ben ik radeloos . In het bezit van een Kawasaki Z750 uit 2008 , beide sleutels kwijt na zoeken en bellen nieuwe sleutels laten inleren op de ecu bij Carmo Electronics in Helmond . Nu zit ik met het volgende probleem ; sleutels laten slijpen a.d.h.v het contact slot . Iemand hier ervaring mee of weet waar ik hiervoor terecht kan? Alvast bedankt
 
  • Heb je een oudere motor met een mechanisch slot? Dan moet je het sleutelnummer achterhalen. Dit sleutelnummer bevindt zich doorgaans onderop het contactslot. Verwijder daarom het contactslot. Heb je het nummer gevonden? Geef het nummer dan door aan de garagist. Als hij het nummer heeft kan hij een nieuwe sleutel voor je bestellen. Bevindt het nummer zich niet onderop het contactslot? Kun je het nummer dus niet vinden? Dan zal het hele contactslot door de garagist vervangen moeten worden. Gebruikte je de niet terug te vinden sleutel ook om je tankdop en je buddyseat te openen? Helaas zal dan ook die sloten moeten vervangen. Daar hangt dan een prijskaartje aan van enkele honderden euro's.
 
Denk dat je de verkeerde volgorde hebt toegepast, eerst een passende sleutel. Dan inleren:o
 
Denk dat je de verkeerde volgorde hebt toegepast, eerst een passende sleutel. Dan inleren:o
Haha blijkbaar ....... dus dan zou ik nu nieuwe sleutels moeten kopen en weer terug naar Carmo . Duur grapje
 
Terug
Bovenaan Onderaan