Ferry , Marcel iets gezien ?Wie o wie heeft wellicht bij de ZAC-endurance van 30 mei een zwart sleutelkoord gevonden met daaraan 2 sleutels (een van een Suzuki en de ander van een hangslot)....ik hoop dat iemand 'm gevonden heeft anders kan ik m'n tankslot uit gaan boren.
Poison
Ik had ook nog sleutels gevonden van een Toyota en deze weer bij de rechtmatige eigenaar gebracht, (hoop ik)niets gevonden ...behalve mn eigen sleutels want ik was ze ook kwijt![]()
wel gezien,maar niet meegenomen!Ferry , Marcel iets gezien ?
was bij pitbox 20 !
@Marc,ik had idd nog gezocht,maar meer dan water kon ik niet vinden![]()
Tja het was een bende en ellende,ooit wil ik het nog eens overdoen en winnen.Bedankt nog voor de moeite.....en ja water heb ik ook nog gevonden...in m'n rugtas, gereedsschapskists en de rest van de handel.
Poison
Ze keken anders raar op in Assen toen we daar vorig jaar met die vlaggen kwamen. Maar de meeste baco's vonden het toch wel een mooi idee.Moet je voor de gein eens aan de baan staan tijdens een motor race en kijken hoeveel man er langzamer gaan rijden tijdens geel! Laatst waren er in de ONK Supermono klasse in Assen 3 man die hun kwalificatietijd hadden verbeterd (waren ook de snelste 3) terwijl wij een oliespoor aan het opruimen waren en mensen dwars door de bocht kwamen!
Dan is het nog niet eens een race...
Code 60 is een prima idee!![]()