Sleutels verloren ZAC 30 mei

Poison

Die hard MF'er
26 okt 2002
375
3
Wie o wie heeft wellicht bij de ZAC-endurance van 30 mei een zwart sleutelkoord gevonden met daaraan 2 sleutels (een van een Suzuki en de ander van een hangslot)....ik hoop dat iemand 'm gevonden heeft anders kan ik m'n tankslot uit gaan boren.

Poison
 
Wie o wie heeft wellicht bij de ZAC-endurance van 30 mei een zwart sleutelkoord gevonden met daaraan 2 sleutels (een van een Suzuki en de ander van een hangslot)....ik hoop dat iemand 'm gevonden heeft anders kan ik m'n tankslot uit gaan boren.

Poison
Ferry , Marcel iets gezien ?
was bij pitbox 20 !
 
Ferry , Marcel iets gezien ?
was bij pitbox 20 !
wel gezien,maar niet meegenomen!
was tijdens de races,dus zal wel van iemand zijn dacht ik.
Was toch zo'n lange zwarte veter ala grote tierap?
Lag heel de tijd op de grond,ik kijk vanmiddag wel die plasticbak na,misschien gooide iemand hem erin......
 
De sleutels zijn terecht, Ria Waterreus (die lieve schat) stuurde een mailtje dat ze waren gevonden.

Topic kan gesloten worden.

Poison
 
Wat een schat he :}
@Ria,stem met Huub even een avond af....kunnen we ff ge3tjes borrelen enzo....
@Marc,ik had idd nog gezocht,maar meer dan water kon ik niet vinden :(
 
@Marc,ik had idd nog gezocht,maar meer dan water kon ik niet vinden :(

Bedankt nog voor de moeite.....en ja water heb ik ook nog gevonden...in m'n rugtas, gereedsschapskists en de rest van de handel.

Poison
 
Bedankt nog voor de moeite.....en ja water heb ik ook nog gevonden...in m'n rugtas, gereedsschapskists en de rest van de handel.

Poison
Tja het was een bende en ellende,ooit wil ik het nog eens overdoen en winnen.
We kunnen het,hebben de rijders en de kwaliteiten.
ok,we hadden 3x s3'ers,maar ik zag ook teams uit de cup! sjees team b.v. en Jerry met z'n team...hoe die ook heette :?
Met dat droge spoortje hadden we kunnen winnen,maar ja.....ik denk dat we er goed aan hebben gedaan om te stoppen.Geen crashes is ook al een overwinning dacht ik! incl. de 1 na snelste tijd :}
Ik heb slechts 3x gereden,1x droog..snapte niks van de nieuwe baan,1e sessie half nat=dikke pret pakte ze allemaal of ze deden het zelf :+ ,3e sessie alleen maar code 60 :r beetje overdreven tijdverdrijf oftewel hoe eerder klaar=knip dicht en wegwezen :r :r Daar moeten "we" nog even over babbelen,dat ben ik elders niet gewend,dus kan anders!

Geel betekent,niet inhalen en oppassen dus rot op met die 60!
Je moet eens weten hoevaak ik ben ingehaald onder "60" !!!
Tja misschien reed ik wel 50,maar liever geen straftijd :(
 
Laatst bewerkt:
Moet je voor de gein eens aan de baan staan tijdens een motor race en kijken hoeveel man er langzamer gaan rijden tijdens geel! Laatst waren er in de ONK Supermono klasse in Assen 3 man die hun kwalificatietijd hadden verbeterd (waren ook de snelste 3) terwijl wij een oliespoor aan het opruimen waren en mensen dwars door de bocht kwamen!

Dan is het nog niet eens een race...

Code 60 is een prima idee! :}
 
Gele vlag klopt helemaal, da's alleen niet inhalen.
Inhalen onder code 60 en/of geel getuigt alleen maar van onsportiviteit. Als het bekend is (kwestie van opletten door de baco's), kun je de volgende manche achteraan starten of inpakken bij herhaling.

Toen we de 1e endurance twee jaar geleden organiseerden zaten we met de situatie 'wat te doen bij een zware crash?'
Als er een arts en ambulance op de baan moeten om iemand van het asfalt te krabben werd normaal een code rood gegeven, eventueel gevolgd door een herstart.

Met de endurance zou dat veel te veel tijd kosten. Een pace-car (of -motor) zou ervoor zorgen dat het hele veld weer aan zou sluiten tot 1 compact geheel.
Bij de auto races was die code 60 vlag al vaker met succes gebruikt en tijdens de 1e endurance was die code 60 dus ook bij de motoren een succes.
Martin heeft toen nog enkele keren een rondje 60 gereden zodat de coureurs er achteraan konden om hun toerenteller als km-teller te ijken (bv. 3000 toeren in de 4 = 60 km/h).

Uiteindelijk is die vlag standaard in het pakket gekomen en wordt er eigenlijk geen rode vlag meer gezwaaid. Voordeel: tijdswinst, nadeel: bij echt veel problemen rij je wellicht een hele race code 60. Dat laatste is vorig seizoen in Assen gebeurd en op 3 mei dit seizoen in de 1e manche van de S3.

Halverwege de endurance is code 60 gebruikt om alle gecrashte motoren van de baan te halen. Dat duurde inderdaad 23 minuten, dus ik heb ook een hele stint 60 gereden. En dan krijg je het wel koud in de regen B|
Van de ene kant balen voor degenen die deze stint reden, van de andere kant een voordeel voor de ongelukkigen die hun spullen wilden pakken om eerder naar huis te gaan.
 
Moet je voor de gein eens aan de baan staan tijdens een motor race en kijken hoeveel man er langzamer gaan rijden tijdens geel! Laatst waren er in de ONK Supermono klasse in Assen 3 man die hun kwalificatietijd hadden verbeterd (waren ook de snelste 3) terwijl wij een oliespoor aan het opruimen waren en mensen dwars door de bocht kwamen!

Dan is het nog niet eens een race...

Code 60 is een prima idee! :}
Ze keken anders raar op in Assen toen we daar vorig jaar met die vlaggen kwamen. Maar de meeste baco's vonden het toch wel een mooi idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan