slicks supercorsa`s of wat?

stefanovich

Die hard MF'er
7 okt 2004
465
0
hey mederacers.
ik ben een beginnende circuitracer. heb begin dit jaar aan r6 racer gekocht, maar nus zit ik met een vraag.

ik heb nu een set supercorsa`s erop liggen, maar als ik naar het circuit gaat en er komt regen dan rijd ik niet vertrouwd op het circuit omdat er op de zijkanten geen profiel zit.
nu ben ik van plan om een set velgen te kopen met regenbandjes erop.
nu is mijn vraag of ik op mijn andere set velgen dan beter slicks op kan laten leggen of gewoon supercora`s (of dergelijks) erop kan laten houden.
en is het echt waar dat slicks maar €75 per setje zijn.

alle tips zijn welkom

m.v.g *D
 
Nieuw kost een setje SC of Sc slick zo'n 270.
Als je extra velgen hebt en alleen circuitdagen rijdt zou ik er slicks onder leggen. In alle competities in Nederland zijn slicks niet toegestaan.
Slicks hebben iets meer grip, slijten mooier af(maar zie eerst je vering maar goed af te stelen) en geven dus iets meer vertrouwen. Ik heb 1 keer een setje SC slick geprobeerd en dat gaf een beter gevoel.

Veel plezier.
 
wat zijn de prijzen dan nieuw???

Pfff , weet ik niet uit mijn hoofd, iets goedkoper dan de supercorsa`s naar mijn weten (natuurlijk ook afhankelijk van merk ,type enz)

Een setje regenwielen met regenbanden is nooit weg natuurlijk, en voor je anderen wielenkun je gewoon je supercorsa`s hanteren (als die bevallen) of als je nog geen toptijden draait gewoon een goede set sportbanden (pp`s, bt 014 ,diablo`s oid)
 
Terug
Bovenaan Onderaan