Sliertjes

Jack be quick!!!

MF veteraan
10 nov 2003
2.425
1
Den Haag
Niet dat het heel belangrijk is hoor, en ik heb niks tegen shopperts of zo,
maar dat sommige rijders hun motor behangen met sliertjes aan stuur / remmen / tassen / zadel etc. vind ik persoonlijk volkomen geen gezicht. Snap de diepere betekenis hier ook niet van. Kijk, er hoeft van mij heus geen hoge straf op het hebben van een motor met sliertjes te staan, maar toch wel een lage.
Wat vind het geacht forum hier nu van? En is dit eigenlijk geen zaak van Europa?
 
sliertjes :?
niets mis mee. wappert grappig in de wind en hoort naar mijn idee bij een chopper.

dat vind ik ervan. ieder zijn/haar eigen smaak ;)
 
Een echte mooie klasiek gelijnde chopper met sliertjes is mooi :)
Een dikke strakke cruiser met sliertjes is pure defacing en not done :X
 
MMMPPHHFFFFF, k`heb ook tientallen sliertjes op m`n bike.
Maar die zijn van de TIERIPS om de boel aan elkaar te houden.. O-)
 
Ajaj, sommige mensen kunnen zich ook overal aan ergeren... ;(

maarja, zoals je zelf al zegt, JIJ vindt het geen gezicht, mensen
die sliertjes aan hun bike hebben waarschijnlijk wel, anders zouden ze
het niet doen he! :+
Dus lijkt me volkomen onzin om dit te gaan bespreken met die dure gasten
van de Europa-top. (zijn naar mijn idee ook al regeltjes genoeg)
 
de ene doet er sliertjes aan (choppers)
de ander plakt hem vol met plakplaatjes (racers)
weer een ander wast hem nooit (offroaders)

Ieder zijn meug.

oja ook zijn er die hem helemaal vol hangen met lichies (toertjes)

Ik heb er geen probleem mee, zolang ze mij maar niet dwingen eraan mee te doen.

Cheers!
 
:? :? :? :? :? :? ..........OOOOOOOOOOo, het rollade-effect O-) O-) O-) O-) O-) O-)

Ach ja, wellicht hoort het bij custards, maar het is niet mijn ding, net als die veterjeans of YMCA-openkruis-broeken, ze doen maar :] 8-)
 
Kijk, er hoeft van mij heus geen hoge straf op het hebben van een motor met sliertjes te staan, maar toch wel een lage.

:Z

Ik vind persoonlijk Jack een verschrikkelijke naam, en mensen die meidenbillen in gele pakjes onder hun naam hebben staan, daar zou toch een boete voor gegeven moeten worden.


:+ :)
 
wat mij opvalt is dat mensen met sliertjes niet terugzwaaien. Ook zitten ze vaak zonder beschermende kleding op de motor. Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden.
 
Ach het is niet mijn smaak om een bami-jas aan te trekken en mijn spullen in de bamikoffer te gooien maar als anderen dat mooi vinden dan laat je ze dat toch gewoon doen.
 
had er vanochtend 1tje voor me... moest er erg hard om lachen :+ dus laat die mafkezen aub doorrijden met hun sliertjes, heb ik nog wat te lachen op de vroege morgen ;)
 
Enige sliertjes waar ik wat positief over heb te vertellen B| :


full



Maar ieder het zijne.... ;)
 
bah afschuwelijk,
ik (harley liefhebber)vind t niets!

Persoonlijk vind ik een chopper(achtige motor) het mooist als ie zo kaal mogelijk is, dus zo weinig mogelijk franjes, en sierdingetjes, gewoon: laag, kaal, en vet

wat zo'n motor af maakt is naar mijn idee: functionele onderdelen, zo mooi mogelijk in de stijl van de motor te maken.

Heb een hekel aan allerlei chromen accesoires die een motor alleen maar zwaarder en duurder maken, maar waar je verder niets aan hebt!
 
Een echte choppert moet volgens mij altijd veel glimmen, veel aan hangen (ook sliertjes), de mistlampen niet te vergeten, sissy bar en een grote vent met baard erop. Dus.... het hoort (in mijn ogen) Ik had ooit een natuurkunde docent, die op zo'n dik ding stapte, hij was alleen 1m90 en woog nog geen 70kg.. of zo. Dat was werkelijk geen gezicht. Hey brommert, waar ga je met dat ventje heen? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan