Slight

slight 111

Die hard MF'er
4 jul 2002
477
0
loon op zand
Wie mist Aaron Slight ook zo in de superbikes
Ik heb hem vorig jaar daar nog gezien en aan Jurgen vd goorbergh gevraagd zaterdag tijdens de TT of hij dit jaar weer komt
 
kzit met smart te wachten tot zijn boek hier verschijnt.
Titel: You don't know the half of it. Gaat over de periode vanaf dat hij zijn hersentumor heeft gekregen.
 
heb nog een leuk verhaal over slight
we hebben hem 2 jaar geleden een paar klompen gegeven in de castrol kleuren daar was hij zeer blij mee nu horen we elk jaar weer andere verhalen daar over vanuit de padock maar ook van suzi perry en nu ook weer van jurgen die vertelde mij dat die klompen in zijn huiskamer staan.
daar staan allen de dingen waar hij heel erg trots op is want ze kunnen natuurlijk niet alles uitstallen wat ze hebben gekregen.
wie dit verhhal bekent voor komt en misschien foto's daar van hebben wil ik dit graag weten want door omstandiheden hebben we er geen foto's van
Jolanda :]
 
full


Martin Slight? :?

:P
 
Kheb hem vorig jaar (of was het nu het jaar daarvoor :? ) in Brands Hatch gezien. Reed daar een paar demorondjes met een bloedsnelle BTCC Peugeot. Kreeg daar een echt heldenontvangst.
 
Slight rijdt op dit moment in een Vauxhall (voor degene die dit niet weten, dit is dus een Opel) voor het Barwell Motorsport team in het Britse tourwagen kampioenschap.
Ik meen dat hij leider is in de tussenstand voor wat de privé teams betreft. (kijk eens op http://www.btccpages.com/)

Wat het boek van Slight betreft heb ik aan Jurgen en Misha gevraagd of hun er aan zouden kunnen komen (dit aangezien Jurgen veel met Slight om gaat in Monaco)en Misha vertelde me in Assen dat het binnenkort via de vdGoorbergh site verkrijgbaar gaat komen.

Bijlage: Aaron-slight-2.jpg
 
Het boek van Aaron Slight is inmiddels verkrijgbaar via de website van JvdG. Ik heb hem binnen en ga hem volgende week in mijn vakantie lezen.

Heeft iemand trouwens beelmateriaal van Slight gedurende zijn motorcarriere.
Ik heb inmiddels zelf aardig wat bij elkaar gesprokkeld maar hoe meer hoe beter.
Hij heeft ook een (eigen) website m.b.t. het BTCC http://www.aaronslight.co.uk/
 
Laatst bewerkt:
heb het boek ook al besteld maar nog niet binnen zit met smacht te wachten.
gaat trouwens goed met hem heb op de rizla day met jurgen gesproken en had hem de groeten van ons gedaan hij wist nog wie wij waren en dat is leuk om te horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan