Slijtboutje kan niet remmen

Ga inderdaad meer ff naar de dokter... maar spierpijn zal je zeker hebben.

Zonde van je motor '( ... wel goed verzekerd hoop ik
 
Gatver!! ;( Ik lees dit soort dingen veel te vaak de laatste tijd!!
Zwaar klote Slijtboutje! Een collega van me had precies hetzelfde vorig jaar! Hopen dat het meevalt met je knie en heel veel suc6 met het repareren van de fiets.
 
Ik zie hier allemaal staan, all risk verzekerd??? Kan dat in Nederland.

Ik heb alleen een BA in Belgie. Zelfs geen diefstal verzekering meer, stelletje klootzakken van de verzekering. Ik heb 4 voertuigen verzekerd lopen bij dat bedrijf, maar geen een die me een diefstal of all risk wil geven voro de motoren...

Laat maar komen die verhalen

Pascal
 
Ik denk dat je onbewust toch wel mischien de juiste keuze hebt gemaakt door jezelf onderuit te remmen. De klap zou heel wat harder geweest zijn als je al remmend achterop die auto geklapt was...
 
Fucking kut met pruimen dude ! :( Das flink klote!
Nou asap knietje verzorgen ,kuipje vol met tape en terug de baan op !! }) Succes en sterkte !!!
 
Fuck...het doet altijd pijn om dit te lezen en te zien...

Sterkte met herstel van alles!
 
Hartelijk dank voor de warme reacties.
Toen ik het vannacht echt niet meer hield van de pijn, toch maar eens naar de huisartsenpost gegaan. (eerst een hoop gezeur en wantrouwende vragen over de telefoon overigens).

Resultaat: zwaar gekneusde kniebanden.
Dus zit ik al de hele dag onder de dope in een stoel en dat moet nog zo voor een dag of vijf.

De schade valt achteraf reuze mee. Ik vermoed voor 1000 euri klaar te zijn.
 
hei sli...
ich bin total entsetzt gewesen als ich deinen thread hier las... wenn du hilfe gebrauchen kannst, haben noch einige teile der ersten navi (burgundi) eingelagert, cockpit etc... alsoo meld dich wenn du was davon gebrauchen kannst, ansonsten habe ich wie du weisst einen sehr guten draht zu mv...

mail mir und ich werde dir meine tel nummer geben...


mit traurigen gruss


annabell
Hartelijk dank voor je aangeboden hulp Annabell. :} :} :} { :}
Ik heb vanmorgen al direkt bij mijn handelaar nieuwe delen bestelt.
Ik hoop ze snel binnen te hebben.

Erg lief van je.
Ik laat nog wel weten hoe het afloopt.

Nog wel even een vraag: 300 euro voor een koplampunit, is dat normaal?
 
Ik denk dat je onbewust toch wel mischien de juiste keuze hebt gemaakt door jezelf onderuit te remmen. De klap zou heel wat harder geweest zijn als je al remmend achterop die auto geklapt was...
Ik denk dat ik idd beter kan schuiven dan er vol op te klappen. Mazzel gehad.

Het blijft overigens nog steeds een kwestie van te veel snelheid, dus eigen schuld dikke bult.
 
sli
alsoooo heute oder morgen abend werden die jungs von mv agsuta bei mir sein, ich erkundig mich gleich... vielleicht wisen die ja mehr.. ansonsten falls es lŠnger dauern sollte... wir haben noch einige teile eingekellrt..

entschuldige meine schrift hier, ich schreibe im mom blind...
in der uni werden die beitrŠge teilweise nicht angezeigt

wie gesagt ich helfe gene wo ich kann


lg

annabell
 
Echt kut voor je, zeker met een splinternieuwe motor!! Heel veel succes ermee en ook beterschap natuurlijk!

Ik heb een keer iets soortgelijks mee gemaakt, maar dan op de snelweg en dat het niet fout ging.

Iets meer dan 100 meter verderop staat spontaan een BMW stil. Uiterst gedoseerd geremd en sta echt 50 cm achter die BMW stil, dan is het afwachten wat er achter je gebeurd. 3 seconden later, keihard geslip achter me, staat ook weer 2 meter achter me stil.
 
Oei ik lees het nu pas!! balen dit zeg!! sterkte iig...

mede daarom heb ik een nieuw vizier gekocht waarmee je minder last van de zon hebt.
 
ja die 300 euro is wel redelijk normaal, maat van me betaalde voor zijn unit van een italiaan 385
Maar zou je niet even ene sloop bellen wie weet hebben ze wel een totallos exemplaar staan van jouw merk en type?
 
lekker is dat...drama zeg :(
maarum...kon je niet meer remmen/uitwijken?dus op het moment van rem los laten...uitwijken...en dan weer remmen?

zo je kleding is er goed aan...je leren pak heeft je een hoop ellende gescheeld iig...succes met alles!
 
lekker is dat...drama zeg :(
maarum...kon je niet meer remmen/uitwijken?dus op het moment van rem los laten...uitwijken...en dan weer remmen?

zo je kleding is er goed aan...je leren pak heeft je een hoop ellende gescheeld iig...succes met alles!
Het ging te snel en ik zat er al te dicht op.
De gang van zaken kon ik reconstrueren uit de slipsporen, dus eerst 2 meter zwarte streep, dan niks en dan weer een paar meter streep.
Ging allemaal op reflex.
 
Terug
Bovenaan Onderaan