Slijten mijn banden van het stilstaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje zinloze post dit

Hahahah! Net toen het topic echt helemaal kansloos werd. Hier moest ik hardop om lachen. Bedankt mod!


Maarre.... hoe zit dat dan met wiellagers, krijgen die geen plat plekje van langdurig stilstaan?


En krukaslagers?
 
Waarom is nog niemand op het perfecte idee gekomen om gewoon een half rond gat te graven in de stalling. ZOrg dat het gat precies even groot is als je wiel (luchtdruk dus blijven controleren) dan wordt hij altijd rond gehouden, omdat er geen drukplek is, maar de halve band wordt ondersteund.

AUB niet allemaal mn briljante ideee stelen voor ik het heb kunnen pattenteren (of bij beste idee van NL heb kunnen laten zien) :+
 
Wat een kansloos topic is dit.......... het is gewoon leuk om al die kwats te lezen die hier gepost word.........
 
Ik zal eens voor je vragen. We hebben sowieso wel een vrij zware intake procedure. Zo moet je op het oog 5 cm kunnen schatten en krijg je vragen als "is de omtrek van dit bierglas groter dan hij hoog is?". Verder zetten we in een testruimte een 20 motoren neer en moet je deze binnen een bepaalde tijd kunnen doorrollen. We houden hier onderling vaak competities mee. Het record staat op 24,521 seconden.
Ik zal een goed woordje voor je doen. Heb je er problemen mee om in België te gaan wonen? (Vaak is dit de dooddoener)


Geweldig _O-
 
Laatst bewerkt:
Kwats?....dit is bloedserieus hoor...



Inderdaad serieus!
Zie je Bol dat het nooit aan mij ligt! Mijn karretje is weer eens in de poep gereden door mensen (ook wel vrouwen) die denken dat alles in het leven een lollietje is, en achterlijke post gaan posten met metertje naar voren en naar achteren en zo en dat knippen plakken tot mijn hele scherm is volgescheten.
Ik stop hiermee, voortaan ga ik ook gewoon idioot doen op dit forum net als iedereen!


@Bol: die dikke meid met dat rode haar is inderdaad erg goed en niet op haar mondje gevallen (gelukkig). Bedankt voor de tip.
 
Laatst bewerkt:
Rust roest!
RIJDEN! daar zijn ze voor gemaakt.
Stilstand is achteruitgang en droogt dat rubber niet in? :? Nou dan!


Enne begint het motorseizoen niet dit weekend in Utrecht? :]
 
Inderdaad serieus!
Zie je Bol dat het nooit aan mij ligt! Mijn karretje is weer eens in de poep gereden door mensen (ook wel vrouwen) die denken dat alles in het leven een lollietje is, en achterlijke post gaan posten met metertje naar voren en naar achteren en zo en dat knippen plakken tot mijn hele scherm is volgescheten.
Ik stop hiermee, voortaan ga ik ook gewoon idioot doen op dit forum net als iedereen!

Dat zeg ik ook altijd tegen mijn meisje :+
 
Laatst bewerkt:
gewoon nadat ie een paar maanden op 1 kant heeft gestaan, koud starten en onmiddelijk ff een burnout van een paar sec doen, dan slijt ie weer rond :)
 
ja zou ik ook doen dat gezijk van hun alleen maar voor delen je band is weer rond en het is nog leuk ook
 
Hij was weer leuk.
Jammer dat TS echt serieus is, maar dat anderen er weer een lolletje van maken. Met pijn in mijn hart moet ik aan dhr be quick mededelen dat dit topic op slot gaat.

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan