slik..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aernout

Die hard MF'er
24 mrt 2004
314
0
Nijmegen
Na dit weekend denk ik er sterk over toch maar een Naked aan te gaan schaffen als eerste fiets ipv een chopper. Ik heb een drietal dagen mogen genieten van een CBF600, en mijn hemel, wat een heerlijk fietsje... Moet echter natuurlijk wel nog steeds ergens zien te regelen dat ik ooit eens op een chopper mag gaan rijden, om te kunnen vergelijken.

Wel grappig: afgelopen weekend mijn eerste solokilometertjes gemaakt. 500 :)
(top 190)
 
het is dat mijn magna momenteel uit elkaar ligt (zie handtekening), anders had ik je uitgenodigd om in helmond langs te komen om de mijne te proberen. Nu heb ik nog wel een VF750F brik, maar da's weer heel wat anders.
 
Na dit weekend denk ik er sterk over toch maar een Naked aan te gaan schaffen als eerste fiets ipv een chopper. Ik heb een drietal dagen mogen genieten van een CBF600, en mijn hemel, wat een heerlijk fietsje... Moet echter natuurlijk wel nog steeds ergens zien te regelen dat ik ooit eens op een chopper mag gaan rijden, om te kunnen vergelijken.

[Wel grappig: afgelopen weekend mijn eerste solokilometertjes gemaakt.] 500 :)
(top 190)
190? Da's een goed begin.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet waar je woont, maar komt gerust langs om proef te rijden. Met deze motor zou je voorlopig geen problemen mogen hebben en dat is wel zo prettig.

Honda CM 400 Ta/ Goed onderhouden motor / BJ eind '87 / 19500km

Het is een 2 cilinder 400-CC motor met 5 versnellingen en net beneden de 35 Kw. Het is een unieke motor die door de vorige eigenaar vanuit Japan ingevoerd is. Een Honda Custom CM 400 is niet zo bijzonder, maar dit is een CM 400 Ta en deze heeft meer extra's zoals 5 versnellingen / toerenteller / rolbeugel (om het motorblok) / chrome handgreep (rondom zadel) / chrome achter vering / chrome ketting-beschermer / handgreep duo-passagier / schijfrem voor / lichtmetalen velgen / zoemertje voor knipperlichten / rood waarschuwingslichtje midden in het stuur dat bij 80 km./u gaat branden (in Japan nl. verplicht) en een behoorlijk nieuwe achterband (kost ook 200 euro) kortom een prima motor.

De motor heeft nog geen 500 kilometer terug een beurt gehad voor bijna 500 euro !!! Bon aanwezig inclusief km stand waarop het gedaan is. Er zijn toen allerlei dingen vernieuwd, zoals klepdekselpakkingen, bougie, motorolie, oliefilter, plugringen, accu, remvloeistof voor, ketting en tandwielen. Verder is van alles gecontroleerd en soms opnieuw afgesteld. Hierdoor rijdt de motor prima, schakelt goed en is het echt starten en rijden maar.

De motor staat altijd binnen. Heb je vragen, stuur me dan gerust een mail (shoogerbrugge@yahoo.com)!

Zeker een fijne motor om op te beginnen, perfect onderhouden immers nog geen 500 km terug een grote beurt gehad waarbij van alles vervangen is, altijd in garage gestaan en mag nu weg naar nieuwe enthousiasteling.

Kom gerust een keer een proefrit maken en kijken !!

mail me voor meer informatie/ foto's of iets anders. groetjes Sandra

6133284.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan