Slim betje

Lijkt me duidelijk! Je zet je motor stil voor de politie-auto en vraagt of je ze via de Albert Heijn Repro-service online kan nabestellen :)
 
Niet helemaal waar helaas. Ik ben met de motor een keer van achter geflitst en ik wist dat ie ook van voren flitste. Ben toen omgekeerd en ben er nog een keer langs gereden (dit keer met middelvinger in de lucht) en werd van voren geflitst.

Ik heb beide bekeuringen binnen gekregen.
djeez.... hoe dom ben je dan?
 
Ik rijdt iedere dag langs een flitspaal met een zwarte helm, ik dacht laat ik ze eens foppen en een gele helm opzetten, kijken of ze me kunnen traceren, dus ik ben 23 keer achter elkaar langs die paal gereden en ik kreeg meer 22 bekeuringen. De sukkels!!!

:Z
 
Nee slimmerik, dan flitsen ze iedere auto die voorbij komt, dus ook de mensen die wel hun gordel om hebben. Apparaat wordt dan gewoon afgesteld op 10 km/u oid...

Sommige mensen moet je echt alles uitleggen... :P

Gaan ze dan íedereen flitsen (flitserdeflitsflits...) die langs komt en dan
op kijken wie wel en niet een gordel omheeft :? Heb er ook niet veel verstand
van maar lijkt mij ook sterk.....

(mij kunnen ze daar toch niet op pakken in mn bussie, kunnen ze nooit zien :) )
 
Niet helemaal waar helaas. Ik ben met de motor een keer van achter geflitst en ik wist dat ie ook van voren flitste. Ben toen omgekeerd en ben er nog een keer langs gereden (dit keer met middelvinger in de lucht) en werd van voren geflitst.

Ik heb beide bekeuringen binnen gekregen.



........................... Ik zeg nix!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan