Slim betje

gizmo88

MF veteraan
10 jun 2003
4.633
0
hoorn
Sportief rijden duur betaald

04-11-2004 - Omdat hij niet geloofde dat radarapparatuur in beide richtingen kan meten, werd het gisteren voor een 56-jarige Utrechter een wel erg dure ochtend. Bij een snelheidscontrole op de N229 passeerde rond 10.30 uur een opvallende sportwagen het controlepunt met een te hoge snelheid. Hierop flitste de radar van de politie 'terug'. De verbazing van de radarwaarnemer was groot toen dezelfde sportwagen later die ochtend met een snelheid van 157 km/uur in tegengestelde richting kwam aanrijden. De man werd bij de afslag naar de A12 staande gehouden door motoragenten. Het rijbewijs van de Utrechter werd ingevorderd en er werd proces-verbaal opgemaakt. De maximumsnelheid op de N229 is 80 km/uur. In totaal werden 1020 voertuigen gecontroleerd en werd 41 keer een snelheidsoverschrijding gemeten. (Bron: politie Utrecht) Mailinglist

Meld mij aan bij de "Actueel"-mailinglist

bron www.verkeershandhaving.nl
gr. Gizzie
 
als je met de motor bent is het niet zo'n punt om van voren geflitst te worden
 
als je met de motor bent is het niet zo'n punt om van voren geflitst te worden

Niet helemaal waar helaas. Ik ben met de motor een keer van achter geflitst en ik wist dat ie ook van voren flitste. Ben toen omgekeerd en ben er nog een keer langs gereden (dit keer met middelvinger in de lucht) en werd van voren geflitst.

Ik heb beide bekeuringen binnen gekregen.
 
Niet helemaal waar helaas. Ik ben met de motor een keer van achter geflitst en ik wist dat ie ook van voren flitste. Ben toen omgekeerd en ben er nog een keer langs gereden (dit keer met middelvinger in de lucht) en werd van voren geflitst.

Ik heb beide bekeuringen binnen gekregen.


DUH |(
 
als je met de motor bent is het niet zo'n punt om van voren geflitst te worden
Zijn vaak leuke aandenken voor aan de muur :)

Best stoer, je wheelie gezien door de flitspost van de agenten 8-)

wel goed opletten dat er niet aan de andere kant ook eentje staat natuurlijk :X
 
Niet helemaal waar helaas. Ik ben met de motor een keer van achter geflitst en ik wist dat ie ook van voren flitste. Ben toen omgekeerd en ben er nog een keer langs gereden (dit keer met middelvinger in de lucht) en werd van voren geflitst.

Ik heb beide bekeuringen binnen gekregen.

Da's nogal dom... :X :X :X
Ze hebben gewoon de eerste foto naast de tweede gelegd, uiterlijkheden als kleding en motor vergeleken en gezien dat je 2x bent langsgereden, dus 2 bekeuringen. Je had beter een paar dagen later terug kunnen gaan... ;)

Zelf ben ik eerder dit jaar 's nachts geflitst door een vaste camera. Dom van me, ik wist dat ie er stond, maar was iets te uitgelaten. Enige tijd later kreeg ik de acceptgiro voor € 125,00 (30 km te hard) en heb me daarna bewust een aantal malen van voren laten flitsen. Nooit iets van gehoord, heb dus enkel de 125 pleuro betaald... B|
 
ik laat me ook wel eens opzettelijk van voren flitsen, vind m'n vriendin ook leuk als ze achterop zit.
voordeel is dat je meteen weet of de flitspaal werkt of niet voor op de terugweg *D
 
En toch vind ik het niet kunnen.

Had net mijn verzonnen een eiige tweelingbroer met dezelfde kleding en motorkeuae als ik.

Of misschien wel een stalker die mij met alles nadoet?

of. . .

Heb de boetes maar betaald. O-)
 
Niet helemaal waar helaas. Ik ben met de motor een keer van achter geflitst en ik wist dat ie ook van voren flitste. Ben toen omgekeerd en ben er nog een keer langs gereden (dit keer met middelvinger in de lucht) en werd van voren geflitst.

Ik heb beide bekeuringen binnen gekregen.

|( |( zou het soms komen, omdat ze je nummerplaat op de foto hebben gezet bij je eerste foto sessie???? :X
 
Doet me denken aan het verhaal van een collega van me.

hij reed langs een met verkeerslichten beveiligde kruising.
Het was groen, maar toch werd hij geflitst, :?
Wat raar, dat is niet goed!
Nog eens proberen dan.
Dus even later rijdt hij weer over de kruising met groen licht.
En alweer geflitst :?
Die flitsters werken niet goed.
Hij ging zijn beklag doen bij het dichtsbijzijnde politiebureau.
Zegt die agent: "meneer, die flitsers werken niet alleen bij rood licht, maar ook bij een te hoge snelheid?" |(
Weken later kreeg hij twee boetes in de bus. '(
 
goededag.gif

hoog BLOND gehalte... :+
 
Niet helemaal waar helaas. Ik ben met de motor een keer van achter geflitst en ik wist dat ie ook van voren flitste. Ben toen omgekeerd en ben er nog een keer langs gereden (dit keer met middelvinger in de lucht) en werd van voren geflitst.

Ik heb beide bekeuringen binnen gekregen.

Whahahaahahhaaaahaahaaaaaaa
full


Respect dat je het hier nog neerzet ook! :}
 
Ken er ook nog één. Kennis wordt geflitst in de auto, maar weet zeker dat hij niet te hard reed. Boos rijdt-ie terug - wéér geflitst. Dan maar weer in de richting die hij moet hebben - FLITS!

Blijkt hij zijn gordel niet om te hebben |(

Heeft overigens maar één bekeuring gekregen.
 
Niet helemaal waar helaas. Ik ben met de motor een keer van achter geflitst en ik wist dat ie ook van voren flitste. Ben toen omgekeerd en ben er nog een keer langs gereden (dit keer met middelvinger in de lucht) en werd van voren geflitst.

Ik heb beide bekeuringen binnen gekregen.

Whahahahaha :}

Sorry hoor....maar hier lig ik even van in een deuk.
 
Ken er ook nog één. Kennis wordt geflitst in de auto, maar weet zeker dat hij niet te hard reed. Boos rijdt-ie terug - wéér geflitst. Dan maar weer in de richting die hij moet hebben - FLITS!

Blijkt hij zijn gordel niet om te hebben |(

Heeft overigens maar één bekeuring gekregen.

Die technologie van tegenwoordig.. Ze hebben nu dus ook al apparatuur die kunnen detecteren of iemand een gordel om heeft of niet?

Lijkt me hééél erg sterk.
 
Ken er ook nog één. Kennis wordt geflitst in de auto, maar weet zeker dat hij niet te hard reed. Boos rijdt-ie terug - wéér geflitst. Dan maar weer in de richting die hij moet hebben - FLITS!

Blijkt hij zijn gordel niet om te hebben |(

Heeft overigens maar één bekeuring gekregen.

Ook een keer gehad: was me rijbewijs verlopen
 
Die technologie van tegenwoordig.. Ze hebben nu dus ook al apparatuur die kunnen detecteren of iemand een gordel om heeft of niet?

Lijkt me hééél erg sterk.

Nee slimmerik, dan flitsen ze iedere auto die voorbij komt, dus ook de mensen die wel hun gordel om hebben. Apparaat wordt dan gewoon afgesteld op 10 km/u oid...

Sommige mensen moet je echt alles uitleggen... :P
 
Niet helemaal waar helaas. Ik ben met de motor een keer van achter geflitst en ik wist dat ie ook van voren flitste. Ben toen omgekeerd en ben er nog een keer langs gereden (dit keer met middelvinger in de lucht) en werd van voren geflitst.

Ik heb beide bekeuringen binnen gekregen.


Hier bestaat een woord voor....ff denken...
DOMMEL*L |( |( |(
 
Niet helemaal waar helaas. Ik ben met de motor een keer van achter geflitst en ik wist dat ie ook van voren flitste. Ben toen omgekeerd en ben er nog een keer langs gereden (dit keer met middelvinger in de lucht) en werd van voren geflitst.

Ik heb beide bekeuringen binnen gekregen.
:} Dat je het hier post :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan