Bigconvoy
Die hard MF'er
Ik wil na mijn Suzuki GSX600F ('98) een Suzuki SV650S kopen.
Aangezien mijn motor (mits op vol vermogen) 80 pk heeft en die SV alleen maar 70 pk, lijk ik er op achteruit te gaan....
Lijkt..??
Meer als "ik ga er zeker op achteruit".
De reden waarom ik dit vraag is het feit dat ik mijn uiteindelijke motor wil hebben de TL1000S, ook een V-Twin.
Mij werd verteld dat een twee cylinder ANDERS rijdt dan een viercylinder.
(Ik denk om de koppel in het lage toerental)
Hoe hebben de tweecylinder rijders van jullie dat zelf ervaren?
Kijk, als dit ECHT waar is, begin ik liever iets rustiger aan, dan meteen
een liter motor te nemen die ongelovelijk VEEL kracht heeft en ik dan dus NIET in toom kan houden.
Mij lijkt beginnen op een SV650S dus een beter begin.
Any suggestions are welcome and advice is even better.
OF zou ik op een viercyclinder blijven rijden (GSX 750R) ...????
Ik ben nogal impulsief dus ideeen kunnen mij zo veranderen...
Aangezien mijn motor (mits op vol vermogen) 80 pk heeft en die SV alleen maar 70 pk, lijk ik er op achteruit te gaan....

Meer als "ik ga er zeker op achteruit".
De reden waarom ik dit vraag is het feit dat ik mijn uiteindelijke motor wil hebben de TL1000S, ook een V-Twin.
Mij werd verteld dat een twee cylinder ANDERS rijdt dan een viercylinder.
(Ik denk om de koppel in het lage toerental)
Hoe hebben de tweecylinder rijders van jullie dat zelf ervaren?
Kijk, als dit ECHT waar is, begin ik liever iets rustiger aan, dan meteen
een liter motor te nemen die ongelovelijk VEEL kracht heeft en ik dan dus NIET in toom kan houden.
Mij lijkt beginnen op een SV650S dus een beter begin.
Any suggestions are welcome and advice is even better.
OF zou ik op een viercyclinder blijven rijden (GSX 750R) ...????
Ik ben nogal impulsief dus ideeen kunnen mij zo veranderen...

