Slimme actie

ik ken er ook iemand, evil6nr maar dat was vorige week dinsdag. zelfde plek julianaplein

Dan had Jorrit het dus wel over hem vorige week vrijdag... Zwaar klote zoiets.. Volgens mij staan ze gewoon te posten met een busje op die plek..
 
Nog zo iets:

Motorrijder stunt, boete volgt

GRONINGEN - De politie heeft een 23-jarige motorrijder op de Julianaweg in Groningen donderdagmiddag beboet, omdat hij op zijn achterwiel reed.

Ook het rijbewijs van de stuntende motorrijder is afgepakt. De coureur maakte met een snelheid van zeventig kilometer per uur een zogenaamde wheelie over een afstand van honderd meter, meldt het Dagblad van het Noorden.
De stunt was in de ogen van de politie te gevaarlijk. Het Openbaar Ministerie neemt een besluit over de eventuele teruggave van het rijbewijs van de man. Wat de hoogte van de boete was, is onduidelijk.


Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
Dus een wheelie van 50 meter mag wel? *O*
 
Het wordt lente!!! *O*


poster_motorrijders_r_normal.jpg



_O-

De eerste keer dat ik bijna moet lachen als ik iets van de politie lees. :+
En dan nog expliciet de bandenspanning en oliepeil melden _O-
 
Laatst bewerkt:
zo word wheelies maken in groningen toch juist gestimuleerd.

ik zou in beroep gaan en deze foto laten zien.
 
In nijmegen al aantal keer 80 gereden waar ik 50 mag(brug). Motoragent kwam me tegemoet, zwaait. verder niets aan de hand. Aardige lui, als je het niet te bond maakt:P zoals die mensen uit de artikelen.

Als je hard wil rijden, ga dan gewoon naar duitsland. Wat is het probleem?
 
In nijmegen al aantal keer 80 gereden waar ik 50 mag(brug). Motoragent kwam me tegemoet, zwaait. verder niets aan de hand. Aardige lui, als je het niet te bond maakt:P zoals die mensen uit de artikelen.

Als je hard wil rijden, ga dan gewoon naar duitsland. Wat is het probleem?

Maar nu gebruik jij een zeldzaam voorbeeld. Namelijk lagere snelheid omdat het smal is. Normaal is een lagere snelheid omdat je meer zijwegen hebt etc. Versmallingen (net zoals bij wegwerkzaamheden) maken voor een motor weinig uit.

Overigens, kun je op de A348 wel hard rijden, maar voor een snelweg heeft hij nog relatief scherpe bochten.

En alsof het in Duitsland ineens minder gevaarlijk wordt, daar rijden ook gewoon auto's 100 op de snelweg.
 
190 km/u :? dan moet ik nog twijfelen of ik naar de derde versnelling ga.. :')
 
In nijmegen al aantal keer 80 gereden waar ik 50 mag(brug). Motoragent kwam me tegemoet, zwaait. verder niets aan de hand. Aardige lui, als je het niet te bond maakt:P zoals die mensen uit de artikelen.

Als je hard wil rijden, ga dan gewoon naar duitsland. Wat is het probleem?

HELD :}
 
Als je die koopt hebben we meteen een slachtoffer voor de publiekelijke geseling..... :(

:')

Het 2 cilinder rijden bevalt me nu wel.
En ik zag laatst een nette 2 cilinder staan, ook rood en perfect gemodeleerd.
En voorlopig zal ik mezelf toch wat meer in gaan zetten als mooiweerrijder.

Het was een Duc 1098

Betekend dit alles nu dat ik na de publieke geseling net als Jeanne D'Arc op de stapel ga?

:+
 
:')
Het 2 cilinder rijden bevalt me nu wel.
En ik zag laatst een nette 2 cilinder staan, ook rood en perfect gemodeleerd.
En voorlopig zal ik mezelf toch wat meer in gaan zetten als mooiweerrijder.
Het was een Duc 1098
Betekend dit alles nu dat ik na de publieke geseling net als Jeanne D'Arc op de stapel ga?
:+

Vanwege een Duc op de stapel? Voor sommigen wel......

Ik trek de lijn bij het kopen van een HD, het dragen van fluo of het zijn van buschauffeur...... :+
 
Vanwege een Duc op de stapel? Voor sommigen wel......

Ik trek de lijn bij het kopen van een HD, het dragen van fluo of het zijn van buschauffeur...... :+

Heeee!! :(





Fluo is echt lelijk :Y

O-)
 
Kijk, dát is nou wat ik al die "motordiender wannebe's" verwijt met die $%#@!!! fluo helmen en andere fluomeuk: je gaat dat op een zeker moment negeren.
Ik eis dat er een topic komt waarin die fluomietjes publiekelijk aan de kaak worden gesteld!
Zeikwijf....

Ik heb een jas met fluoriserende onderdelen... eat me
 
Zeikwijf....

Ik heb een jas met fluoriserende onderdelen... eat me
Hehe, ik wilde het iets subtieler gaan verwoorden, maar inderdaad ;) Het klinkt natuurlijk extreem moraalridderig, maar waarom zouden mensen die graag fluoriserende kleding dragen om beter op te vallen gestraft moeten worden omdat mensen die de regels overtreden ervan schrikken omdat ze denken dat het een agent zou kunnen zijn? Beetje hypocriet. Als je 'bang' bent voor de politie, dan doe je blijkbaar iets verkeerd. Als je niet 'bang' voor de politie wil zijn en niet wil schrikken van fluo, dan moet je zorgen dat je niks te vrezen hebt.
 
Vanwege een Duc op de stapel? Voor sommigen wel......

Ik trek de lijn bij het kopen van een HD, het dragen van fluo of het zijn van buschauffeur...... :+


Laat ik nu een busschauffeur kennen die ALTIJD met een fluo helm op en een fluo hesje aan op zijn HD zit...

:Y :Y :Y

Adres hebben???

O-) O-) O-) :+
 
* Snelheidsduivel reed 184 km per uur

Snelheidsduivel reed 184 km per uur

DE STEEG - Een 31-jarige motorrijder uit Dieren is donderdag op de A348 bij De Steeg zijn rijbewijs kwijtgeraakt, omdat hij veel te hard reed.

De man trok de aandacht, omdat hij een motoragent rechts inhaalde. Vervolgens ging het gas erop en werd bij een achtervolging een snelheid behaald van 190 km/u (184 km/u na correctie), terwijl 120 km/u de limiet is.

Bij De Steeg lukte het de motoragent om de Dierenaar aan de kant te zetten. Hij moet het voorlopig zonder zijn rijbewijs doen.
bron Omroepgelderland.nl

erg slimme actie om een motoragent rechts voorbij te knallen.....

gr Jim

wat ik lees:
motoragent reed onnodig links met een snelheid van onder de 120km/h, bij het rechts inhalen van de motorrijder ging de motor agent steeds harder rijden zodat de motorrijder zijn inhaal actie niet kon afmaken. daarbij liep de snelheden op tot wel 190km/h.
 
Terug
Bovenaan Onderaan