slimme motorrijder

Aspencade

MF veteraan
2 apr 2003
2.834
1
suffolk , virginia
Motorrijder raakt rijbewijs kwijt

AALTEN - Een 29-jarige motorrijder uit Aalten dacht slim te zijn. Hij vouwde de kentekenplaat van zijn motorfiets dubbel en meende zo radarcontroles van de politie ongestraft voorbij te kunnen scheuren. Maar hij had zaterdagmiddag pech in zijn woonplaats.

Op de Nijverheidsweg haalde hij met honderd kilometer per uur een motor in, een onopvallende van de politie. De man reed op dat moment al vijftig kilometer te hard. Vervolgens trok hij buiten de bebouwde kom het gas verder open tot 140 kilometer per uur, zestig kilometer te snel. De agent zette de man aan de kant en pakte hem z’n rijbewijs af. Ook kreeg hij een boete voor het dubbelvouwen van het nummerbord.

Risico van het vak he. Maar enorm kut natuurlijk :( Was vast hééééél gevaarlijk op een vrijwel lege weg met enkel die politieauto. Echt onverantwoord met om de 10 kilometer een uitrit?

Had de Politie ook kwijt moeten rijden.

Zit zelf wel eens te denken aan een opklapbaar nummerbord, wat je ook weer kan terugklappen. Iemand suggesties?

Zit zelf wel eens te denken aan een opklapbaar nummerbord, wat je ook weer kan terugklappen. Iemand suggesties?

Ik ben er inmiddels achter dat je je plaat zowat oneindig heen en weer kunt buigen. Niks geen last van metaalmoeheid. Enkel de zwarte omranding krijgt wat ribbels.

Had de Politie ook kwijt moeten rijden.

het hebben van zo een systeem is al strafbaar

het hebben van zo een systeem is al strafbaar

Te hard rijden met gewone plaat zal je door de loop der jaren meer kosten.

Maar:

Voor een omgevouwen krijg je iets van 50 of 75 euro, voor zo'n systeem kun je volgens mij een maandloon neertellen. Zou ik er dus nooit op zetten.

Te hard rijden met gewone plaat zal je door de loop der jaren meer kosten.

Maar:

Voor een omgevouwen krijg je iets van 50 of 75 euro, voor zo'n systeem kun je volgens mij een maandloon neertellen. Zou ik er dus nooit op zetten.

Het niet omvouwen van m'n plaat weerhoud mij ervan om TE te hard te rijden.

Risico van het vak he. Maar enorm kut natuurlijk :( Was vast hééééél gevaarlijk op een vrijwel lege weg met enkel die politieauto. Echt onverantwoord met om de 10 kilometer een uitrit?
Heel gevaarlijk :? Niet enorm kut, gewoon terrecht. Gelijk een rijontzegging van minimaal een jaar opleggen.
Die nijverheidsweg ligt deels ook langs woonwijken op waar jawel ook spelende kinderen op de fiets uit kunnen komen rijden.
En dan met 100 KM P/U....... zoek dan een weg op waar het echt kan.

Heel gevaarlijk :? Niet enorm kut, gewoon terrecht. Gelijk een rijontzegging van minimaal een jaar opleggen.
Die nijverheidsweg ligt deels ook langs woonwijken op waar jawel ook spelende kinderen op de fiets uit kunnen komen rijden.
En dan met 100 KM P/U....... zoek dan een weg op waar het echt kan.

Ik ken de situatie niet maar als jij 'm een jaar z'n rijbewijs kwijt wilt laten zijn weet ik al wel wat ik aan jouw oordeel moet hebben.

Kinderen op de fiets doen het altijd goed he :z

Of stel je voor dat er een kanarie overstak op z'n nieuwe step. Was 'ie mooi de pineut.

Misschien was die KD al wel in '91 Dat weet jij niet :P
;)

full
:X :X :X

:+

Ik ken de situatie niet maar als jij 'm een jaar z'n rijbewijs kwijt wilt laten zijn weet ik al wel wat ik aan jouw oordeel moet hebben.

Kinderen op de fiets doen het altijd goed he :z

Of stel je voor dat er een kanarie overstak op z'n nieuwe step. Was 'ie mooi de pineut.
Kunnen we over discusseren, maar dat schiet denk niet op, ieder zijn mening daarover, maar 100 binnen de bebouwde kom vindt ik wel lomp hard.
Net zo goed als dat er afgelopen weekend in veenendaal een motor rijder van zijn fiets is afgereden door een automobilist die te hard reed. En met de trauma heli is afgevoerd.

En die kanarie kan mij niets schelen, maar das wel zonde van zijn step :P :P

Motorrijder raakt rijbewijs kwijt

AALTEN - Een 29-jarige motorrijder uit Aalten dacht slim te zijn. Hij vouwde de kentekenplaat van zijn motorfiets dubbel en meende zo radarcontroles van de politie ongestraft voorbij te kunnen scheuren. Maar hij had zaterdagmiddag pech in zijn woonplaats.

Op de Nijverheidsweg haalde hij met honderd kilometer per uur een motor in, een onopvallende van de politie. De man reed op dat moment al vijftig kilometer te hard. Vervolgens trok hij buiten de bebouwde kom het gas verder open tot 140 kilometer per uur, zestig kilometer te snel. De agent zette de man aan de kant en pakte hem z’n rijbewijs af. Ook kreeg hij een boete voor het dubbelvouwen van het nummerbord.
Ben ik nou de enige die een beetje moe wordt van steeds maar weer die gecopieerde berichtjes uit de Tubantia die geplaatst worden door een naar de VS geemigreerde bankstel-rijder ?
:Z :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z
Motorrijders onderuit op de grens

DE LUTTE - Een 35-jarige motorrijdster is maandagmiddag tegen 18 uur gewond geraakt op de snelweg bij De Lutte toen zij op een voor haar rijdende motor botste en met 200 km/uur onderuit ging. Het ongeluk gebeurde op de grens toen de voor haar rijdende motoren het gas loslieten ....................
Enschedese oplichter legt zelfs rechters in de luren
Door Bert Janssen

L. (24) uit Enschede legt vele Tukkers in de luren, tot leden van de Almelose rechtbank toe. Met een glad verhaal kletst hij zich uit de bajes om weer van z’n vrijheid te genieten. ‘Hij móet betrouwbaar overkomen’, leest rechter Rikken.
Hij zal iets hebben van Felix Krull, de oplichter-charmeur uit de klassieke roman van Thomas Mann. Alleen kiest Enschedeër L. (24) modernere ..............
Motorrijder op slag dood

DE LUTTE - Een 25-jarige Britse militair is zaterdag om 03.00 uur omgekomen op de A1 bij de grens. Het slachtoffer, gelegerd in het Duitse Bergen Hohne, maakte deel uit van een groep van ongeveer 25 Britse militairen die vanuit Bergen Hohne op weg waren naar Engeland om van hun vakantieverlof te genieten.
De 25 jr. reed op een motorfiets voor ..........
Radar tijdens de controle gestolen :+

ALBERGEN - Een onbekende landgenoot heeft waarschijnlijk nu een duur setje radarapparatuur van de politie in huis. Een medewerker van de politie Twente ontdekte gisteravond rond 21.15 dat de auto's die met hoge snelheid voorbij kwamen niet meer werden geflitst.
De spullen op een driepoot, die 75 centimeter ..........
Vier hardrijders op de bon

De politie heeft in Lemele dit weekend 4 weggebruikers beboet, omdat ze meer dan 50 kilometer per uur te hard reden.
Een motorrijder uit Zwolle reed op de Kerkweg bijna 85 waar 30 kilometer per uur is toegestaan. Een motorrijder uit Almelo reed ruim 50 kilometer te hard op de Lemeleweg. Op diezelfde weg reed ..........

Laatst bewerkt:
:^ tja, interressant nieuws heb ik de laatste tijd niet meer horen komen uit de us... :Z

Terug
Bovenaan Onderaan