Slingeren mag niet!

Ik slinger regelmatig. Beetje gymnastiekoefeningen doen is goed op de vroege morgen! Beetje naief misschien, maar eigenlijk nooit geweten dat het ook een strafbaar feit is...


CAT
Volgens mij kun je tegenwoordig overal een boete voor krijgen. :Z Er wordt gewoon een leuke regel verzonnen die je overtreden hebt en anders passen ze de wegsituatie wel zodanig aan dat het zo goed als onmogelijk wordt om je aan de regels te houden.
 
Baksteen:
Je zit teveel achter de computer en te weinig op de motor??? :?

Neuh :P

Dagelijks woon-werk is ui-te-raard op de moto... maar neemt niet weg inderdaad dat dat minder is dan de tijd die ik voor mn werk achter de pc moet zitten ;)
 
Met lessen op de weg mocht ik ook lekker slingeren met de motor vanuit me heupen
:X

Was trouwens de vrouw van een Rechercheur.. vraag me af wat er gezegd zou worden als we aangehouden zouden worden :9~ LOL :X

Arme jij... ik vind t flauw dat je tegenwoordig ook niks meer mag zeg.. erg lullig })
 
Op donderdag 21 augustus 2003 23:30 schreef CK het volgende:
Vanavond werd ik gebeld door een vriendin die melde dat ze stonden te flitsen bij ons in de buurt...

Was dat soms soms bij Hoogland? Ik reed daar gisteravond langs. Een stoplicht voor de controle werd ik gewaarschuwd door een koekblikker :} dat er verderop controle was. Dus ik netjes met exact 80 op de teller er naar toe. Het is een weg met 4 stroken waar je normaal leuke stoplichtsprintjes trekt.
Dus ik kom daar, zie ik een agent staan te lasergamen in de middenberm. Ik nog zachter rijden. Toen ik hem voorbij reed keek hij me helemaal verslagen aan en maakt een wegwerpend gebaar. Zo van jij op je sportmotor komt hier als een oud wijf langs rollen, laat mij toch mijn werk doen. Zijn collega's aan de andere kant van de weg konden er wel om lachen. Ik ook.

Moraal: Geen. Behalve misschien: er zijn ook goede koekblikkers, was vast ook motorrijder :P
 
agenten zijn ook mensen. soms hebben ze een goeie dag en soms niet, maar ze zullen niet iets uit hun duim zuigen om je te bekeuren.. over het algemeen zal art 5 dan wel van kracht KUNNEN zijn...
 
Die agent begon om m`n motor heen te lopen met een afkeurende blik... zoekend naar belastend bewijs materiaal...

en dan alleen maar een stickertje vinden...? :? Is dit dan de eerste R6 die ik tegen kom zonder blèrpijp... :X



:+
 
Was dat soms soms bij Hoogland? Ik reed daar gisteravond langs. Een stoplicht voor de controle werd ik gewaarschuwd door een koekblikker :} dat er verderop controle was. Dus ik netjes met exact 80 op de teller er naar toe. Het is een weg met 4 stroken waar je normaal leuke stoplichtsprintjes trekt.
Dus ik kom daar, zie ik een agent staan te lasergamen in de middenberm. Ik nog zachter rijden. Toen ik hem voorbij reed keek hij me helemaal verslagen aan en maakt een wegwerpend gebaar. Zo van jij op je sportmotor komt hier als een oud wijf langs rollen, laat mij toch mijn werk doen. Zijn collega's aan de andere kant van de weg konden er wel om lachen. Ik ook.

Moraal: Geen. Behalve misschien: er zijn ook goede koekblikkers, was vast ook motorrijder :P

Ook eens zoiets gedaan, gewaarschuwd voor een controle (niet dat ze moeilijk te zien waren: 1 wagen in de berm en km's in de omtrek geen huizen). Toen ben ik er op mijn T-Cat aan 60km/u voorbijgereden (je mocht 90 op die weg). Hopelijk voelden ze zich lullig.
 
-off topic-
Zeker de Bunschoterstraat? Leuk sprintjes trekken daar.
-off topic-

Ik slinger ook wel eens, vooral als ik achter langzaam verkeer zit en even niet kan inhalen. Nog nooit aangehouden gelukkig, hoe hoog zou de boete voor zoiets zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan