lv0ll9
Die hard MF'er
Dus, had al eerder een topic gestart over of ik een slip-on uitlaat van mijn oom zou kunnen passen op mijn kleine CBR125R(04-07 model).
Nu heb ik echter even gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het einde van mijn uitlaat pijp nog een "bracket" noemen we het maar, zit. de pijp ziet er zo uit:
En de ring met de 3 gaten waar de bouten voor de originele uitlaat door gaan zit er op gelast( ). Nu zit ik met eigenlijk 2 problemen...
Het hele idee voor mij was om een slip-on te nemen zodat ik niks aan de originele motor zou veranderen en dus de originele demper er weer op kan doen als ik hem wil verkopen o.i.d.
Het probleem is nu dus dat de 3 gaten niet in de uitlaat die ik gekregen heb zitten.
De aansluiting is namelijk zoiets:
En het 2e probleem is dat het stuk achter die "bracket" nogal kort is om het stukje pijp dat uit de uitlaat komt overheen te plaatsen.
Ik zoek dus eigenlijk een oplossing om de motor origineel te houden, of i.i.g de originele uitlaat nog te kunnen monteren als ik zou willen... Een 2e pijp kopen is niet echt efficient want die kosten net zoveel als een specifieke uitlaat(dus dan schiet ik nog niks op met de gratis gekregen demper)..
Of moet ik de hoop op een andere demper opgeven, want zit niet echt te wachten om een demper van 2 á 300euro te kopen voor deze motor waar ik nog maar +-1 jaar op zal rijden, als het voor een prikkie kan met die gratis demper van mijn oom is het leuk, maar anders niet.
Nu heb ik echter even gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het einde van mijn uitlaat pijp nog een "bracket" noemen we het maar, zit. de pijp ziet er zo uit:
En de ring met de 3 gaten waar de bouten voor de originele uitlaat door gaan zit er op gelast( ). Nu zit ik met eigenlijk 2 problemen...
Het hele idee voor mij was om een slip-on te nemen zodat ik niks aan de originele motor zou veranderen en dus de originele demper er weer op kan doen als ik hem wil verkopen o.i.d.
Het probleem is nu dus dat de 3 gaten niet in de uitlaat die ik gekregen heb zitten.
De aansluiting is namelijk zoiets:
En het 2e probleem is dat het stuk achter die "bracket" nogal kort is om het stukje pijp dat uit de uitlaat komt overheen te plaatsen.
Ik zoek dus eigenlijk een oplossing om de motor origineel te houden, of i.i.g de originele uitlaat nog te kunnen monteren als ik zou willen... Een 2e pijp kopen is niet echt efficient want die kosten net zoveel als een specifieke uitlaat(dus dan schiet ik nog niks op met de gratis gekregen demper)..
Of moet ik de hoop op een andere demper opgeven, want zit niet echt te wachten om een demper van 2 á 300euro te kopen voor deze motor waar ik nog maar +-1 jaar op zal rijden, als het voor een prikkie kan met die gratis demper van mijn oom is het leuk, maar anders niet.