Hoi, vraagje voor de echte sleutelaars:
bij een beurt is mijn motor voorzien van een nieuwe drukring op de koppeling (was afgebroken) de koppeling zat verder zelf helemaal vast. nu is deze niet goed afgesteld c.q. beoordeeld aangezien er niet met de motor gereden kon worden (tankzit lag bij de spuiter die hem nog niet gespoten had) nu heb ik het idee dat de koppeling slipt, als ik gas geef maakt hij te veel toeren naar gelang de trekkracht die op het achterwiel er bij komt, en als ik op snelheid de koppeling intrek en met gas los abrubt deze loslaat gebeurt er helemaal niets. houdt dit in dat de palten op zijn en dat ze vervangen moeten worden of is er nog wat afstelwerk mogelijk?
bij een beurt is mijn motor voorzien van een nieuwe drukring op de koppeling (was afgebroken) de koppeling zat verder zelf helemaal vast. nu is deze niet goed afgesteld c.q. beoordeeld aangezien er niet met de motor gereden kon worden (tankzit lag bij de spuiter die hem nog niet gespoten had) nu heb ik het idee dat de koppeling slipt, als ik gas geef maakt hij te veel toeren naar gelang de trekkracht die op het achterwiel er bij komt, en als ik op snelheid de koppeling intrek en met gas los abrubt deze loslaat gebeurt er helemaal niets. houdt dit in dat de palten op zijn en dat ze vervangen moeten worden of is er nog wat afstelwerk mogelijk?