t13z
Die hard MF'er
- 18 mei 2006
- 832
- 4
Hoi.
Ik heb een gsxr750k1 met 3500 km op de teller. Bij aankoop meteen nieuwe olie er in (had een tijdje stilgestaan ). 10w40halfsyntheet gekocht bij de dealer.
Niets aan het handje.
nu merkte ik onlangs dat de koppeling bij 12k touren doorslipte... dus van 12duizend-14-duizend schoot bij door terwijl ik dus niet versnelde
bij motorport heeft een monteur er even naar gekeken en mijn koppelingskabel zat erg strak. Nu losser gezet en het probleem is nu verplaatst naar de laatste 500 (!) touren voor de begrenzer en doet zich nog maar soms voor.
Nu mijn vraag. Voor de zekerheid de platen vervangen? of zou het kunnen zijn dat het geheel een tijdje moet ont-strakken om het zo maar te zeggen, omdat hij dus al die tijd te strak heeft gestaan. het lijkt me sterk dat de platen op zijn na 3500km?
dank
Ik heb een gsxr750k1 met 3500 km op de teller. Bij aankoop meteen nieuwe olie er in (had een tijdje stilgestaan ). 10w40halfsyntheet gekocht bij de dealer.
Niets aan het handje.
nu merkte ik onlangs dat de koppeling bij 12k touren doorslipte... dus van 12duizend-14-duizend schoot bij door terwijl ik dus niet versnelde
bij motorport heeft een monteur er even naar gekeken en mijn koppelingskabel zat erg strak. Nu losser gezet en het probleem is nu verplaatst naar de laatste 500 (!) touren voor de begrenzer en doet zich nog maar soms voor.
Nu mijn vraag. Voor de zekerheid de platen vervangen? of zou het kunnen zijn dat het geheel een tijdje moet ont-strakken om het zo maar te zeggen, omdat hij dus al die tijd te strak heeft gestaan. het lijkt me sterk dat de platen op zijn na 3500km?
dank