KTM LC4 620 1996
Dom, je denkt dat je olie bijna op is... en gooit er verkeerde olie in.
Ik heb er 5w40 vol syntetisch ingegooid.
Vanaf dat moment slipt de koppeling als een gek en loopt alsof stationair te hoog staat.
Nu wil ik de olie gaan vervangen maar weet niet of ik dingen verkeerd ga doen.
Aan de onderkant zitten 3 bouten en weet niet met welke ik moet aftappen. Als ik het goed begrijp zit er in m'n frame ook olie dat is wat ik tot nu toe op internet heb kunnen vinden dus ben bang dat ik verkeerde dingen open ga draaien.
De vraag of iemand weet welk van deze bouten je olie kunt aftappen, en of het noodzakelijk is om de filters te vervangen? Waar exact zitten de filters? wat moet ik wel / wat niet doen en welke olie raden jullie me aan?
Nog tips, een "how to" misschien. Vind het zonde om hem te laten verversen bij een motorzaak. Daarnaast vind ik het ook wel leuk om te doen als iemand me maar op weg kan helpen..!
thanks alvast
Dom, je denkt dat je olie bijna op is... en gooit er verkeerde olie in.
Ik heb er 5w40 vol syntetisch ingegooid.
Vanaf dat moment slipt de koppeling als een gek en loopt alsof stationair te hoog staat.
Nu wil ik de olie gaan vervangen maar weet niet of ik dingen verkeerd ga doen.
Aan de onderkant zitten 3 bouten en weet niet met welke ik moet aftappen. Als ik het goed begrijp zit er in m'n frame ook olie dat is wat ik tot nu toe op internet heb kunnen vinden dus ben bang dat ik verkeerde dingen open ga draaien.
De vraag of iemand weet welk van deze bouten je olie kunt aftappen, en of het noodzakelijk is om de filters te vervangen? Waar exact zitten de filters? wat moet ik wel / wat niet doen en welke olie raden jullie me aan?
Nog tips, een "how to" misschien. Vind het zonde om hem te laten verversen bij een motorzaak. Daarnaast vind ik het ook wel leuk om te doen als iemand me maar op weg kan helpen..!
thanks alvast