Slot en R6

xray71

Die hard MF'er
30 mrt 2003
286
7
Amsterdam
Ik heb nu dus wel m'n R6, maar die wil ik ook op slot kunnen doen uiteraard :)
In de handleiding zie ik iets staan over een beugelslot dat Yamaha levert, dat precies in dat kleine opbergvakje past onder het passagierszadel. Wat voor slot is dat, en zijn er meerdere sloten die goed in die miniruimte passen?
 
ik heb deez:
tn_39_voll.jpg
(alleen dan in het zwart geel) past makkelijk ik het opbergvakje



http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLang=us&sid=527492702220218210720046213116215&select=0105b05&artikel=4003318123689m (hier de site)
 
Gewoon een schijfremslot doen met een (vergeet me niet) touwtje eraan, kypto....
 
Ik heb nu dus wel m'n R6, maar die wil ik ook op slot kunnen doen uiteraard :)
In de handleiding zie ik iets staan over een beugelslot dat Yamaha levert, dat precies in dat kleine opbergvakje past onder het passagierszadel. Wat voor slot is dat, en zijn er meerdere sloten die goed in die miniruimte passen?

dat beugelslot van yamaha past NIET in dat kleine vakkie onder het duo zadel. lees je handleiding maar eens. dat slot komt half onder het rijders zadel uit. lijkt me wat lastig te plaatsen. moet ook via een speciaal truukje naar binnen enzo.

ik heb een Abus Extreme schijfremslot (zo'n zwart/gele) en die past makkelijk onder het duo-zitje. zo'n slot is voor mijn verzekering voldoende, bied een goede kraaktijd (>5min) en is relatief goedkoop (70 euro ofzo) en lekker makkelijk mee te nemen.
 
Ik heb gewoon een kettingslot van ABUS in m'n R6 zitten. Zo klein vind ik het opbergvakje nog niet eens, ik kan er m'n slot, portemonnee, telefoon en sluitels in kwijt :)
 
Kryptonite biedt alle mogelijke sloten aan, gewoon een keuze maken bij je dealer. Het beste slot voor een goede prijs, afhankelijk van de grootte. Wil je meer info over diverse sloten, reageer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik heb gewoon een kettingslot van ABUS in m'n R6 zitten. Zo klein vind ik het opbergvakje nog niet eens, ik kan er m'n slot, portemonnee, telefoon en sluitels in kwijt :)

Ik heb inmiddels een beugelslot van ABUS gekocht, met dezelfde afmetingen als het slot van Yamaha. Past prima :)

Maar ehm... waarom zou je in godsnaam je portemonnee, telefoon en sleutels in je opbergvakje willen stoppen :? :? :?
 
omdat het niet lekker zit in je motorpak tijdens het rijden!!
als je de motor parkeerd haal je het er natuurlijk uit

Ah, natuurlijk, had ik ff niet over nagedacht |(
(Heb m'n R6 nog maar net, leren pak moet dit weekend nog gekocht worden :) )
 
Bij mijn R6 hebben ze daar ook het alarm ingebouwd. Dus is wat krapper. Ik krijg er nu nog precies een ABUS Extreme slot (ART4+) in van 110cm lengte. Dat Yamaha slot zou er gewoon in moeten passen, maar heb het liefste een ketting want die leg je makkelijker ergens omheen.

Groeten Tom.
 
Waarom niet een spy-ball alarm. Is voor de verzekering ook genoeg en heb je dat gekut met sloten ook niet meer :]


alarm is leuk, maar ik leg hem graag ook nog eens vast met een degelijk slot hoor. Alarm is meer voor als ik effies een boodschap moet doen ofzo
ik heb van vroeger nog zon slot met 6 stangen. die past mooi achterin mijn zx9. blijft er nog precies ruimte over voor een spuitbus kettingvet en het gereedschapssetje.

Wufje is echter wel op zoek naar een gebruikt alarm voor op de GSX
 
Terug
Bovenaan Onderaan