Slot openbreken - openen - door derden (dief)

lionofjudah

MF veteraan
9 jul 2019
1.373
625
Gelderland
Een remschrijf slot om een remschrijf heen gebogen, opengebroken met een zware "boor" met handkracht.
opmerking: dit soort remschrijf sloten zijn dus bagger.

Zijn er nog meer tips? Post ze A.u.B. dan kan iedereen de slechte en goede sloten onderscheiden.

Edit: een link met allerlei motorsloten die door iemand met hele hoge lock picking skill geopend worden in minuten:
 
Laatst bewerkt:
Of deze: 8 methodes om "goedkope" sloten op simpele manier te openen. Dus dit soort sloten ook mijden!

 
:+ Dan zou ik als ik jouw was maar ver weg blijven van het Youtube kanaal van "The Lockpicking Lawyer"...
Of "Bosnian Bill" Dan heb je ineens geen vertrouwen meer in een hele boel sloten...

Aantal sloten openen met een stukje red-bull blik.... of een "gun safe" openen met een lepel...

En ja, ik heb een "duur slot" voor mijn fiets die je met een "nut splitter" zou kunnen openen (als je 'm er om krijgt)
Of een Ramjet... maar die Ramjet's slopen een hele boel sloten...
 
Laatst bewerkt:
:+ Dan zou ik als ik jouw was maar ver weg blijven van het Youtube kanaal van "The Lockpicking Lawyer"...
Of "Bosnian Bill" Dan heb je ineens geen vertrouwen meer in een hele boel sloten...

Aantal sloten openen met een stukje red-bull blik.... of een "gun safe" openen met een lepel...
Hahahahaha, dat wilde ik dus ook net posten _O-

 
Een remschrijf slot om een remschrijf heen gebogen, opengebroken met een zware "boor" met handkracht.
opmerking: dit soort remschrijf sloten zijn dus bagger.

Zijn er nog meer tips? Post ze A.u.B. dan kan iedereen de slechte en goede sloten onderscheiden.
Zo'n schrijf remslotje heb ik onder de buddy zitten, maar gebruik hem eigenlijk nooit. Denk een keer of 2 a 3 in 2 jaar / 35.000km tijd. Mijn motor hoeven ze toch niet, wel lekker makkelijk overal kunnen parkeren.

En is denk helaas grotendeels de waarheid, dure sloten koop je voor de verzekering, als ze m willen hebben...

Een van de afwegingen die wel meespeelt als ik overweeg een knappe nieuwere motor te kopen. Moet je weer over verzekering, sloten etc gaan nadenken. Maak ik me nu geen minuut druk om, gewoon op stuurslot in centrum den Haag op de stoep naast t station.
 
:+ Dan zou ik als ik jouw was maar ver weg blijven van het Youtube kanaal van "The Lockpicking Lawyer"...
Of "Bosnian Bill" Dan heb je ineens geen vertrouwen meer in een hele boel sloten...

Aantal sloten openen met een stukje red-bull blik.... of een "gun safe" openen met een lepel...

En ja, ik heb een "duur slot" voor mijn fiets die je met een "nut splitter" zou kunnen openen (als je 'm er om krijgt)
Of een Ramjet... maar die Ramjet's slopen een hele boel sloten...

Maar zijn dit dan ook manieren voor de huis- tuin- en keuken boefjes? Of moet je dan echt wel wat feeling en tools hebben om het op die wijze te doen i.p.v. bruut geweld?
 
Zoals er al in de reacties staat, slot is voor de verzekering....

Maar zijn dit dan ook manieren voor de huis- tuin- en keuken boefjes? Of moet je dan echt wel wat feeling en tools hebben om het op die wijze te doen i.p.v. bruut geweld?
Daar heeft lionofjudah al het filmpje voor gepost... (het 2e) daar is "the lockpicking lawyer" bij die gasten op bezoek geweest...
Het zijn welliswaar hang-sloten maar het geeft je wel al een idee hoe makkelijk het kan zijn.

Of deze: 8 methodes om "goedkope" sloten op simpele manier te openen. Dus dit soort sloten ook mijden!


Daarnaast zijn er ook zat filmpjes a la "social experiment" waarbij er iemand een ketting door aan het zagen is van een geparkeerde fiets...

Overigens, een goed uitziende blonde vrouw word geholpen om de fiets te jatten terwijl ze toegeeft dat de fiets niet van haar is _O-

Ondanks dat het niet in NL afspeelt, kan je daar wel het eea aan "discriminatie" herkennen.....
Zeker na mijn laatste incident waar ik als fietser stil stond bij een verkeerslicht en er een trut die op d'r telefoon bezig was tegen mij aan fietste en viel... De mensen om ons heen die zeiden tegen mij dat ik op moest letten want nu was die meid gevallen...

Edit:
Overigens... ik heb op school gezeten bij iemand die ook "lockpicking" als hobby deed... en ja die heeft een aantal sloten geopend op school....
Het gaat dan welliswaar niet binnen 5 seconden maar hij had er genoeg feeling voor om in ~1 tot 3 minuten er een open te krijgen...
 
Laatst bewerkt:
deze lock picking skill kan handig zijn voor thuis soms, niet professioneel natuurlijk.... maar het verbaasd mij dat sloten soms zo slecht zijn. De consument maar denken dat een dure slot altid beter is, niet dus...
 
Hahahahaha, dat wilde ik dus ook net posten _O-

Hij is vijf minuten geconcentreerd bezig met een speciaal gereedschap. Dan is dat slot dus een hele goede beveiliging. Degene die de motor echt wil hebben komt met vier man en een busje of een accu slijptol.
 

Kleine investering... en ze maken gewoon een sleutel....

Hij is vijf minuten geconcentreerd bezig met een speciaal gereedschap. Dan is dat slot dus een hele goede beveiliging. Degene die de motor echt wil hebben komt met vier man en een busje of een accu slijptol.
Ik heb ook al eens voorbij zien komen ergens dat ze gewoon 't wiel hadden ge-demonteerd (en achter gelaten) omdat dat wel vast zat aan het anker... Rest van de motor was weg getild (busje in denk ik)


Overigens, voor wie op vakantie wel eens die kluisjes gebruikt op de hotelkamer:
 
Hij is vijf minuten geconcentreerd bezig met een speciaal gereedschap. Dan is dat slot dus een hele goede beveiliging. Degene die de motor echt wil hebben komt met vier man en een busje of een accu slijptol.
Dat is dus ook het doel van zijn films; hij wil laten zien wat goede en wat slechte sloten zijn.
Bekijk maar eens wat films van hem - ook motorsloten. Er zit echt bagger tussen.

Edit: vanaf 2:20 begint hij. 3:38 minuten en het slot is open.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan